Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moderacyjne i synergiczne kształtowanie dorosłości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka w niezwykle interesujący sposób łączy współczesne podejścia humanistyczne z praktyką, czerpiąc z takich dziedzin jak andragogika, pedagogika religijna oraz teologia. Autorka wykorzystuje koncepcję synergii, aby podkreślić jej istotne miejsce w pedagogice i psychologii humanistycznej. W ramach Korespondencyjnego Kursu Biblijnego – narzędzia edukacji dorosłych – analizuje duchowy rozwój jego uczestników. Wyniki badań, które przytacza, są wynikiem zaangażowania zarówno uczestników kursu, jak i autorki, dostarczając konkretnych odpowiedzi na pytania o wartość religijnej wiedzy w ponowoczesnym świecie. Prof. dr hab. Bogusław Śliwerski zaznacza w recenzji wysoką jakość i znaczenie tych badań. Autorka przedstawia również modele ilustrujące, w jaki sposób wiedza religijna może być wykorzystywana do moderacyjnego i synergicznego rozwoju osób dorosłych. Za pomocą atrakcyjnych metafor rozwija unikalne koncepcje, skłaniając do refleksji nad różnorodnymi formami działań edukacyjnych. Prof. dr hab. Andrzej Potocki OP w swojej recenzji zwraca uwagę na oryginalność i kreatywność proponowanych modeli.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka w niezwykle interesujący sposób łączy współczesne podejścia humanistyczne z praktyką, czerpiąc z takich dziedzin jak andragogika, pedagogika religijna oraz teologia. Autorka wykorzystuje koncepcję synergii, aby podkreślić jej istotne miejsce w pedagogice i psychologii humanistycznej. W ramach Korespondencyjnego Kursu Biblijnego – narzędzia edukacji dorosłych – analizuje duchowy rozwój jego uczestników. Wyniki badań, które przytacza, są wynikiem zaangażowania zarówno uczestników kursu, jak i autorki, dostarczając konkretnych odpowiedzi na pytania o wartość religijnej wiedzy w ponowoczesnym świecie. Prof. dr hab. Bogusław Śliwerski zaznacza w recenzji wysoką jakość i znaczenie tych badań. Autorka przedstawia również modele ilustrujące, w jaki sposób wiedza religijna może być wykorzystywana do moderacyjnego i synergicznego rozwoju osób dorosłych. Za pomocą atrakcyjnych metafor rozwija unikalne koncepcje, skłaniając do refleksji nad różnorodnymi formami działań edukacyjnych. Prof. dr hab. Andrzej Potocki OP w swojej recenzji zwraca uwagę na oryginalność i kreatywność proponowanych modeli.
