Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Modelowanie sprężenia mostów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Sprężenie stanowi świadomą i zaplanowaną interwencję techniczną mającą na celu modyfikację naturalnego układu sił wewnętrznych w strukturze, który powstaje pod wpływem grawitacji. Aby osiągnąć ten efekt, projektuje się odpowiednią ścieżkę cięgien, dążąc do redukcji siły sprężającej. Układ cięgien oraz siła sprężająca generują specyficzne oddziaływania na konstrukcję, które są przedmiotem analizy w tej książce, szczególnie w kontekście mostów o zróżnicowanej geometrii przęseł. Publikacja zawiera wiele przykładów dydaktycznych oraz obliczeń z istniejących projektów sprężenia, mających na celu ułatwienie użytkowania niespecjalistycznego oprogramowania MES.
Książka oferuje statyczne spojrzenie na efekty sprężenia, umożliwiające lepsze zrozumienie redystrybucji sił wewnętrznych pomiędzy elementami konstrukcji. Przedstawione algorytmy są przydatne w różnych typach mostów: betonowych, zespolonych (stalowych), prefabrykowanych, a także o różnorodnych schematach: belkowych, rozporowych (ramowych) i podwieszonych. Algorytmy te można stosować w różnych modelach geometrycznych konstrukcji, obejmujących modele liniowe, płaskie i przestrzenne, które odwzorowują się za pomocą elementów prętowych, powierzchniowych oraz objętościowych. Od Autora.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Sprężenie stanowi świadomą i zaplanowaną interwencję techniczną mającą na celu modyfikację naturalnego układu sił wewnętrznych w strukturze, który powstaje pod wpływem grawitacji. Aby osiągnąć ten efekt, projektuje się odpowiednią ścieżkę cięgien, dążąc do redukcji siły sprężającej. Układ cięgien oraz siła sprężająca generują specyficzne oddziaływania na konstrukcję, które są przedmiotem analizy w tej książce, szczególnie w kontekście mostów o zróżnicowanej geometrii przęseł. Publikacja zawiera wiele przykładów dydaktycznych oraz obliczeń z istniejących projektów sprężenia, mających na celu ułatwienie użytkowania niespecjalistycznego oprogramowania MES.
Książka oferuje statyczne spojrzenie na efekty sprężenia, umożliwiające lepsze zrozumienie redystrybucji sił wewnętrznych pomiędzy elementami konstrukcji. Przedstawione algorytmy są przydatne w różnych typach mostów: betonowych, zespolonych (stalowych), prefabrykowanych, a także o różnorodnych schematach: belkowych, rozporowych (ramowych) i podwieszonych. Algorytmy te można stosować w różnych modelach geometrycznych konstrukcji, obejmujących modele liniowe, płaskie i przestrzenne, które odwzorowują się za pomocą elementów prętowych, powierzchniowych oraz objętościowych. Od Autora.
