Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Moc pozytywnego myślenia w biznesie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jedną z najbardziej wpływowych sił współczesnego biznesu jest ruch pozytywnej psychologii, który koncentruje się na przezwyciężaniu autodestrukcyjnych postaw i wykorzystywaniu naszych talentów oraz pozytywnych cech. Liczne zasady tego nurtu wywodzą się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznej książce Normana Vincenta Peale'a, "Moc pozytywnego myślenia". Ta kultowa pozycja została przetłumaczona na czterdzieści dwa języki, a jej sprzedaż przekroczyła 22 miliony egzemplarzy.
Dziś Scott Ventrella, czerpiąc z lat dogłębnych badań oraz współpracy z Peale Center i kluczowymi amerykańskimi korporacjami, zaadaptował te zasady, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu. Program ten pozwala osiągać wyższe poziomy zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Książka "Moc pozytywnego myślenia w biznesie" oferuje praktyczne metody rozwijania i umacniania dziesięciu cech pozytywnego myślenia. Dowiadujemy się, jak przezwyciężać negatywne postawy, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, na rzecz rozwijania takich cech jak optymizm, entuzjazm, wiara, prawość, odwaga, pewność siebie, determinacja, cierpliwość, spokój i skupienie.
"Moc pozytywnego myślenia w biznesie" zachęca nas do przyjęcia obiektywnego i racjonalnego myślenia, co zwiększa naszą zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i ludźmi, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jedną z najbardziej wpływowych sił współczesnego biznesu jest ruch pozytywnej psychologii, który koncentruje się na przezwyciężaniu autodestrukcyjnych postaw i wykorzystywaniu naszych talentów oraz pozytywnych cech. Liczne zasady tego nurtu wywodzą się bezpośrednio z koncepcji zawartych w klasycznej książce Normana Vincenta Peale'a, "Moc pozytywnego myślenia". Ta kultowa pozycja została przetłumaczona na czterdzieści dwa języki, a jej sprzedaż przekroczyła 22 miliony egzemplarzy.
Dziś Scott Ventrella, czerpiąc z lat dogłębnych badań oraz współpracy z Peale Center i kluczowymi amerykańskimi korporacjami, zaadaptował te zasady, tworząc uporządkowany program dla ludzi biznesu. Program ten pozwala osiągać wyższe poziomy zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Książka "Moc pozytywnego myślenia w biznesie" oferuje praktyczne metody rozwijania i umacniania dziesięciu cech pozytywnego myślenia. Dowiadujemy się, jak przezwyciężać negatywne postawy, takie jak strach, brak pewności siebie i niska samoocena, na rzecz rozwijania takich cech jak optymizm, entuzjazm, wiara, prawość, odwaga, pewność siebie, determinacja, cierpliwość, spokój i skupienie.
"Moc pozytywnego myślenia w biznesie" zachęca nas do przyjęcia obiektywnego i racjonalnego myślenia, co zwiększa naszą zdolność skutecznego radzenia sobie z trudnymi sytuacjami i ludźmi, zarówno w kontekście zawodowym, jak i osobistym.
