Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mobbing i dyskryminacja w stosunkach pracy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Środowisko pracy to przestrzeń, w której znaczna część społeczeństwa spędza dużą część swojej egzystencji. Dla wielu osób praca nie ogranicza się tylko do źródła dochodu, ale stanowi kluczowy element życia codziennego. Dlatego tworzenie przyjaznej atmosfery, wolnej od lęku i poniżenia, gdzie respektowane są prawa osobiste, jest korzystne zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.
W książce szczegółowo omówiono kwestie mobbingu i dyskryminacji w kontekście zawodowym. Te negatywne zjawiska mają bezpośrednie skutki zarówno na jakość życia pracowników, jak i na kondycję ekonomiczną pracodawców. Mobbing lub dyskryminacja szkodzą funkcjonowaniu całej firmy, prowadząc do sytuacji, w której pracownicy mogą zdecydować się na odejście i pracę u konkurencji. Koszty związane z zatrudnieniem i przeszkoleniem nowej kadry obciążają finansowo pracodawcę. Dodatkowo tego typu problemy mogą zaszkodzić reputacji firmy w oczach klientów oraz w środowisku biznesowym, zniechęcając potencjalnych partnerów do współpracy z przedsiębiorstwem niewłaściwie traktującym swoich pracowników.
Publikacja zawiera nie tylko praktyczne wskazówki i najnowsze interpretacje prawne, ale także przykładowe wzory dokumentów procesowych i wewnętrznych regulaminów związanych z tą tematyką.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Środowisko pracy to przestrzeń, w której znaczna część społeczeństwa spędza dużą część swojej egzystencji. Dla wielu osób praca nie ogranicza się tylko do źródła dochodu, ale stanowi kluczowy element życia codziennego. Dlatego tworzenie przyjaznej atmosfery, wolnej od lęku i poniżenia, gdzie respektowane są prawa osobiste, jest korzystne zarówno dla pracodawców, jak i pracowników.
W książce szczegółowo omówiono kwestie mobbingu i dyskryminacji w kontekście zawodowym. Te negatywne zjawiska mają bezpośrednie skutki zarówno na jakość życia pracowników, jak i na kondycję ekonomiczną pracodawców. Mobbing lub dyskryminacja szkodzą funkcjonowaniu całej firmy, prowadząc do sytuacji, w której pracownicy mogą zdecydować się na odejście i pracę u konkurencji. Koszty związane z zatrudnieniem i przeszkoleniem nowej kadry obciążają finansowo pracodawcę. Dodatkowo tego typu problemy mogą zaszkodzić reputacji firmy w oczach klientów oraz w środowisku biznesowym, zniechęcając potencjalnych partnerów do współpracy z przedsiębiorstwem niewłaściwie traktującym swoich pracowników.
Publikacja zawiera nie tylko praktyczne wskazówki i najnowsze interpretacje prawne, ale także przykładowe wzory dokumentów procesowych i wewnętrznych regulaminów związanych z tą tematyką.
