Książka - Młodzi giganci programowania. Scratch

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Młodzi giganci programowania. Scratch

Młodzi giganci programowania. Scratch

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Nauka programowania? Ze Scratchem to nic trudnego!

Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę!

Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

  • Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
  • Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
  • Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
  • Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
  • Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
  • Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe

Zacznij programować już dziś i szybko opracuj swoją pierwszą grę komputerową!

O autorach


Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.

Sebastian Langa jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Programowaniem interesował się już w gimnazjum. Uczestniczył w konkursach informatycznych dla gimnazjalistów LOGIA. Swoje zainteresowania rozwijał na studiach na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuje się programowaniem w języku C# (.NET). Interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz sportem.

Dawid Leśniakiewicz jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się programowaniem gier i aplikacji na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Jest współtwórcą szkoły Giganci Programowania, w której pracuje jako nauczyciel.

Piotr Pełka ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Programowaniem interesuje się od najmłodszych lat - już w gimnazjum programował w języku Visual Basic. Zawodowo pracuje jako programista .NET (C#, ASP.NET). Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w małych start-upach, jak i w korporacjach. Jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Uwielbia pracę z dziećmi i testowanie nowinek ze świata IT.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Nauka programowania? Ze Scratchem to nic trudnego!

Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś!

Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym.

Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę!

Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.

  • Elementy środowiska Scratch i sposoby ich wykorzystania
  • Używanie i edycja postaci, kostiumów oraz teł
  • Korzystanie z możliwości ruchu i efektów dźwiękowych
  • Posługiwanie się danymi, blokami i wyrażeniami
  • Obsługa zdarzeń i czujników, korzystanie z możliwości kontroli
  • Praktyczne pomysły na prawdziwe gry komputerowe

Zacznij programować już dziś i szybko opracuj swoją pierwszą grę komputerową!

O autorach


Radosław Kulesza jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Swoją przygodę z programowaniem rozpoczynał od języka Turbo Pascal. Ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Na trzecim roku studiów otworzył swoją pierwszą firmę IT, w której łączył funkcje organizacyjne z pracą programisty.

Sebastian Langa jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Programowaniem interesował się już w gimnazjum. Uczestniczył w konkursach informatycznych dla gimnazjalistów LOGIA. Swoje zainteresowania rozwijał na studiach na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Zawodowo zajmuje się programowaniem w języku C# (.NET). Interesuje się nowinkami ze świata techniki oraz sportem.

Dawid Leśniakiewicz jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Od kilku lat zawodowo zajmuje się programowaniem gier i aplikacji na urządzenia mobilne z systemami Android i iOS. Jest współtwórcą szkoły Giganci Programowania, w której pracuje jako nauczyciel.

Piotr Pełka ukończył studia na Wydziale Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej. Programowaniem interesuje się od najmłodszych lat - już w gimnazjum programował w języku Visual Basic. Zawodowo pracuje jako programista .NET (C#, ASP.NET). Swoje doświadczenie zdobywał zarówno w małych start-upach, jak i w korporacjach. Jest jednym z założycieli szkoły Giganci Programowania. Uwielbia pracę z dziećmi i testowanie nowinek ze świata IT.

Szczegóły

Opinie

Inne książki tego autora

Książki z tej samej kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 13.21 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 192

Rok wydania: 2018

Rozmiar: 16 x 23 mm

ID: 9788328343368

Wydawnictwo: Helion

Inne książki: Dawid Leśniakiewicz

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 21.69 zł 34.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 9.12 zł 39.90 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 9.12 zł 39.90 zł

Inne książki: Programowanie

Mróz Remigiusz
Miękka , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 124.87 zł 183.50 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 42.75 zł 109.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Nowa Używana Wyprzedaż
Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż Okazja

Taniej o 41.75 zł 59.90 zł

Miękka , W magazynie
Używana Okazja

Taniej o 37.63 zł 69.00 zł

Broszurowa , W magazynie
Używana Wyprzedaż
Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

850 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info