Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mity marketingowe
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Współczesny świat marketingu dynamicznie się zmienia, wymagając od firm nowego podejścia. Dotychczasowe metody oraz procesy zaczynają okazywać się przestarzałe, ponieważ marketing jako część organizacji często nie zyskuje należytej uwagi z uwagi na brak kompleksowej orientacji marketingowej. Często jest traktowany jako odrębny dział, który funkcjonuje niezależnie od reszty przedsiębiorstwa, co ogranicza jego rolę jedynie do promocji i analizy rynku.
W dzisiejszych realiach głównym wyzwaniem jest zrozumienie, że marketing to sposób postrzegania rzeczywistości, analizowanie zdobytych informacji oraz proponowanie rozwiązań na podstawie tych obserwacji. Tradycyjne podejście, które koncentruje się na wytwarzaniu produktów z zamiarem ich intensywnej promocji, jest obecnie mało skuteczne.
Nawet najbardziej zaawansowane techniki manipulacji czy doskonałe metody oceny zwrotu z inwestycji (ROI) nie spełnią oczekiwań, jeśli nie będą zgodne z poszukiwaniami konsumentów, którzy pragną miejsc spełniających ich aspiracje i potrzeby.
Autor, będący uznanym specjalistą oraz doradcą w dziedzinie strategii marketingowej, oferuje nowatorski sposób patrzenia na marketing. W swojej książce kwestionuje powszechne wyobrażenia dotyczące roli marketingu oraz skuteczności wielu szeroko stosowanych metod, wykazując możliwe negatywne aspekty ich stosowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Współczesny świat marketingu dynamicznie się zmienia, wymagając od firm nowego podejścia. Dotychczasowe metody oraz procesy zaczynają okazywać się przestarzałe, ponieważ marketing jako część organizacji często nie zyskuje należytej uwagi z uwagi na brak kompleksowej orientacji marketingowej. Często jest traktowany jako odrębny dział, który funkcjonuje niezależnie od reszty przedsiębiorstwa, co ogranicza jego rolę jedynie do promocji i analizy rynku.
W dzisiejszych realiach głównym wyzwaniem jest zrozumienie, że marketing to sposób postrzegania rzeczywistości, analizowanie zdobytych informacji oraz proponowanie rozwiązań na podstawie tych obserwacji. Tradycyjne podejście, które koncentruje się na wytwarzaniu produktów z zamiarem ich intensywnej promocji, jest obecnie mało skuteczne.
Nawet najbardziej zaawansowane techniki manipulacji czy doskonałe metody oceny zwrotu z inwestycji (ROI) nie spełnią oczekiwań, jeśli nie będą zgodne z poszukiwaniami konsumentów, którzy pragną miejsc spełniających ich aspiracje i potrzeby.
Autor, będący uznanym specjalistą oraz doradcą w dziedzinie strategii marketingowej, oferuje nowatorski sposób patrzenia na marketing. W swojej książce kwestionuje powszechne wyobrażenia dotyczące roli marketingu oraz skuteczności wielu szeroko stosowanych metod, wykazując możliwe negatywne aspekty ich stosowania.
