Książka - Mity marketingowe

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Mity marketingowe

Mity marketingowe

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Współczesny świat marketingu dynamicznie się zmienia, wymagając od firm nowego podejścia. Dotychczasowe metody oraz procesy zaczynają okazywać się przestarzałe, ponieważ marketing jako część organizacji często nie zyskuje należytej uwagi z uwagi na brak kompleksowej orientacji marketingowej. Często jest traktowany jako odrębny dział, który funkcjonuje niezależnie od reszty przedsiębiorstwa, co ogranicza jego rolę jedynie do promocji i analizy rynku.

W dzisiejszych realiach głównym wyzwaniem jest zrozumienie, że marketing to sposób postrzegania rzeczywistości, analizowanie zdobytych informacji oraz proponowanie rozwiązań na podstawie tych obserwacji. Tradycyjne podejście, które koncentruje się na wytwarzaniu produktów z zamiarem ich intensywnej promocji, jest obecnie mało skuteczne.

Nawet najbardziej zaawansowane techniki manipulacji czy doskonałe metody oceny zwrotu z inwestycji (ROI) nie spełnią oczekiwań, jeśli nie będą zgodne z poszukiwaniami konsumentów, którzy pragną miejsc spełniających ich aspiracje i potrzeby.

Autor, będący uznanym specjalistą oraz doradcą w dziedzinie strategii marketingowej, oferuje nowatorski sposób patrzenia na marketing. W swojej książce kwestionuje powszechne wyobrażenia dotyczące roli marketingu oraz skuteczności wielu szeroko stosowanych metod, wykazując możliwe negatywne aspekty ich stosowania.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Współczesny świat marketingu dynamicznie się zmienia, wymagając od firm nowego podejścia. Dotychczasowe metody oraz procesy zaczynają okazywać się przestarzałe, ponieważ marketing jako część organizacji często nie zyskuje należytej uwagi z uwagi na brak kompleksowej orientacji marketingowej. Często jest traktowany jako odrębny dział, który funkcjonuje niezależnie od reszty przedsiębiorstwa, co ogranicza jego rolę jedynie do promocji i analizy rynku.

W dzisiejszych realiach głównym wyzwaniem jest zrozumienie, że marketing to sposób postrzegania rzeczywistości, analizowanie zdobytych informacji oraz proponowanie rozwiązań na podstawie tych obserwacji. Tradycyjne podejście, które koncentruje się na wytwarzaniu produktów z zamiarem ich intensywnej promocji, jest obecnie mało skuteczne.

Nawet najbardziej zaawansowane techniki manipulacji czy doskonałe metody oceny zwrotu z inwestycji (ROI) nie spełnią oczekiwań, jeśli nie będą zgodne z poszukiwaniami konsumentów, którzy pragną miejsc spełniających ich aspiracje i potrzeby.

Autor, będący uznanym specjalistą oraz doradcą w dziedzinie strategii marketingowej, oferuje nowatorski sposób patrzenia na marketing. W swojej książce kwestionuje powszechne wyobrażenia dotyczące roli marketingu oraz skuteczności wielu szeroko stosowanych metod, wykazując możliwe negatywne aspekty ich stosowania.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 11.77 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 264
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 150 × 210 mm
ID: 9788326442322

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Jacek Pogorzelski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info