Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Między słowem a obrazem
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiamy Państwu trzeci tom z serii "Obrazowanie w komunikacji" o tytule "Między słowem a obrazem". Zawarte w nim artykuły analizują różnorodne aspekty procesów komunikacyjnych, ukazując ich bogatą wielowymiarowość. Autorzy podkreślają, jak istotna jest wielomodalność komunikacji oraz w jaki sposób język wiąże się z doświadczeniami percepcyjnymi, takimi jak wzrok i słuch. Prace te, łącząc językoznawstwo kognitywne z lingwistyką antropologiczną, oferują unikalne spojrzenie na fascynujące zjawiska językowe i komunikacyjne. W książce spotykają się różnorodne podejścia badawcze, umożliwiające dogłębną analizę języka i komunikacji z wielu perspektyw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiamy Państwu trzeci tom z serii "Obrazowanie w komunikacji" o tytule "Między słowem a obrazem". Zawarte w nim artykuły analizują różnorodne aspekty procesów komunikacyjnych, ukazując ich bogatą wielowymiarowość. Autorzy podkreślają, jak istotna jest wielomodalność komunikacji oraz w jaki sposób język wiąże się z doświadczeniami percepcyjnymi, takimi jak wzrok i słuch. Prace te, łącząc językoznawstwo kognitywne z lingwistyką antropologiczną, oferują unikalne spojrzenie na fascynujące zjawiska językowe i komunikacyjne. W książce spotykają się różnorodne podejścia badawcze, umożliwiające dogłębną analizę języka i komunikacji z wielu perspektyw.
