Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metody i techniki projektowania innowacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zadowolenie klienta stanowi kluczowy cel współczesnego biznesu, co jest również głównym wątkiem książki „Metody i techniki projektowania innowacji”, będącej częścią cyklu „Nauka i Praktyka Innowacji”. Ta publikacja oferuje szerokie spojrzenie na różnorodne metody planowania i tworzenia innowacji, prezentując je przez pryzmat teorii oraz praktycznych przykładów z biznesu. Autorzy uwzględniają złożoność innowacyjnych procesów, poczynając od opracowania i wdrożenia strategii technologicznych, przez projektowanie otwartych innowacji, aż po adaptację projektów produkcyjnych. Książka wzbogacona jest o studia przypadków, ilustrujące realne zastosowanie omawianych metod i technik oraz ich wpływ na sukces przedstawianych przedsięwzięć. Jest to wartościowa lektura dla specjalistów pragnących wprowadzać innowacje w produktach, usługach czy procesach produkcyjnych, a także dla akademików, doktorantów i studentów zainteresowanych praktycznym wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w przemyśle.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zadowolenie klienta stanowi kluczowy cel współczesnego biznesu, co jest również głównym wątkiem książki „Metody i techniki projektowania innowacji”, będącej częścią cyklu „Nauka i Praktyka Innowacji”. Ta publikacja oferuje szerokie spojrzenie na różnorodne metody planowania i tworzenia innowacji, prezentując je przez pryzmat teorii oraz praktycznych przykładów z biznesu. Autorzy uwzględniają złożoność innowacyjnych procesów, poczynając od opracowania i wdrożenia strategii technologicznych, przez projektowanie otwartych innowacji, aż po adaptację projektów produkcyjnych. Książka wzbogacona jest o studia przypadków, ilustrujące realne zastosowanie omawianych metod i technik oraz ich wpływ na sukces przedstawianych przedsięwzięć. Jest to wartościowa lektura dla specjalistów pragnących wprowadzać innowacje w produktach, usługach czy procesach produkcyjnych, a także dla akademików, doktorantów i studentów zainteresowanych praktycznym wdrażaniem nowatorskich rozwiązań w przemyśle.
