Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Melville. Ostatki tożsamości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Uważa się powszechnie, że najwybitniejsze dzieła Hermana Melville’a to „Moby Dick”, „Kopista Bartleby”, „Benito Cereno” oraz „Billy Budd”, i Adam Lipszyc bez wahania zgadza się z tą opinią. Niemniej, każdy utwór tego autora wydaje mu się ważny lub niezwykle interesujący. W swojej książce Lipszyc prezentuje zbiór przenikliwych analiz, które wzbogacają i oświetlają piwowską edycję Melville’a.
Lipszyc z uwagą i świeżym spojrzeniem przygląda się bogatej twórczości pisarza, podejmując różnorodne podejścia. Czasem bada metafizyczne doświadczenia obecne w utworach Melville’a, innym razem porządkuje je chronologicznie, lub analizuje kilka tekstów jednocześnie, śledząc powtarzające się motywy, które łączy w swoich przemyśleniach.
Szczególną uwagę Lipszyc kieruje na znakomite, choć mniej popularne utwory, takie jak powieść „Biały kubrak” lub opowiadanie „Ja i mój komin”. Interesują go także dzieła mniej udane, choć z innego powodu fascynujące. Autor nie stara się o stworzenie pełnej interpretacji dorobku Melville’a, lecz koncentruje się na tekstach, o których, jak sam twierdzi, ma coś ważnego do powiedzenia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Uważa się powszechnie, że najwybitniejsze dzieła Hermana Melville’a to „Moby Dick”, „Kopista Bartleby”, „Benito Cereno” oraz „Billy Budd”, i Adam Lipszyc bez wahania zgadza się z tą opinią. Niemniej, każdy utwór tego autora wydaje mu się ważny lub niezwykle interesujący. W swojej książce Lipszyc prezentuje zbiór przenikliwych analiz, które wzbogacają i oświetlają piwowską edycję Melville’a.
Lipszyc z uwagą i świeżym spojrzeniem przygląda się bogatej twórczości pisarza, podejmując różnorodne podejścia. Czasem bada metafizyczne doświadczenia obecne w utworach Melville’a, innym razem porządkuje je chronologicznie, lub analizuje kilka tekstów jednocześnie, śledząc powtarzające się motywy, które łączy w swoich przemyśleniach.
Szczególną uwagę Lipszyc kieruje na znakomite, choć mniej popularne utwory, takie jak powieść „Biały kubrak” lub opowiadanie „Ja i mój komin”. Interesują go także dzieła mniej udane, choć z innego powodu fascynujące. Autor nie stara się o stworzenie pełnej interpretacji dorobku Melville’a, lecz koncentruje się na tekstach, o których, jak sam twierdzi, ma coś ważnego do powiedzenia.
