Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zbiorowa "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" porusza temat wpływu mediów na myślenie i język dzieci, wpisując się w nowoczesne badania transdyscyplinarne. Autorzy podkreślają, że media odgrywają istotną rolę w kształtowaniu postrzegania świata przez najmłodszych. Publikacja analizuje, jak różnorodne treści medialne wpływają na język i myślenie dziecięcych odbiorców, przedstawiając mozaikową naturę tych oddziaływań za pomocą pojęcia medialnych kodów. Teksty w książce dostarczają wglądu w to, jakie informacje dzieci przyswajają z mediów, oraz co z nich pozostaje w ich mowie i myślach. Praktycy, autorzy rozdziałów, podkreślają istotność edukacji medialnej. Książka jest skierowana do pedagogów, psychologów, językoznawców, świadomych rodziców oraz osób zainteresowanych wpływem mediów na dzieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka zbiorowa "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" porusza temat wpływu mediów na myślenie i język dzieci, wpisując się w nowoczesne badania transdyscyplinarne. Autorzy podkreślają, że media odgrywają istotną rolę w kształtowaniu postrzegania świata przez najmłodszych. Publikacja analizuje, jak różnorodne treści medialne wpływają na język i myślenie dziecięcych odbiorców, przedstawiając mozaikową naturę tych oddziaływań za pomocą pojęcia medialnych kodów. Teksty w książce dostarczają wglądu w to, jakie informacje dzieci przyswajają z mediów, oraz co z nich pozostaje w ich mowie i myślach. Praktycy, autorzy rozdziałów, podkreślają istotność edukacji medialnej. Książka jest skierowana do pedagogów, psychologów, językoznawców, świadomych rodziców oraz osób zainteresowanych wpływem mediów na dzieci.
