Książka - Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka zbiorowa "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" porusza temat wpływu mediów na myślenie i język dzieci, wpisując się w nowoczesne badania transdyscyplinarne. Autorzy podkreślają, że media odgrywają istotną rolę w kształtowaniu postrzegania świata przez najmłodszych. Publikacja analizuje, jak różnorodne treści medialne wpływają na język i myślenie dziecięcych odbiorców, przedstawiając mozaikową naturę tych oddziaływań za pomocą pojęcia medialnych kodów. Teksty w książce dostarczają wglądu w to, jakie informacje dzieci przyswajają z mediów, oraz co z nich pozostaje w ich mowie i myślach. Praktycy, autorzy rozdziałów, podkreślają istotność edukacji medialnej. Książka jest skierowana do pedagogów, psychologów, językoznawców, świadomych rodziców oraz osób zainteresowanych wpływem mediów na dzieci.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka zbiorowa "Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka" porusza temat wpływu mediów na myślenie i język dzieci, wpisując się w nowoczesne badania transdyscyplinarne. Autorzy podkreślają, że media odgrywają istotną rolę w kształtowaniu postrzegania świata przez najmłodszych. Publikacja analizuje, jak różnorodne treści medialne wpływają na język i myślenie dziecięcych odbiorców, przedstawiając mozaikową naturę tych oddziaływań za pomocą pojęcia medialnych kodów. Teksty w książce dostarczają wglądu w to, jakie informacje dzieci przyswajają z mediów, oraz co z nich pozostaje w ich mowie i myślach. Praktycy, autorzy rozdziałów, podkreślają istotność edukacji medialnej. Książka jest skierowana do pedagogów, psychologów, językoznawców, świadomych rodziców oraz osób zainteresowanych wpływem mediów na dzieci.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 24.75 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 172
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788322634493

Dane producenta:

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego , ul. Bankowa 12B, 40-007 Katowice, Polska ,[email protected] ,tel. +48 32 359 21 77

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info