Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketingowe zarządzanie apteką
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zmiany w prawie farmaceutycznym przyniosły nowe wyzwania dla aptek, wymagając od nich dostosowania dotychczasowych strategii marketingowych. Wprowadzenie stałych cen i marż na leki refundowane oraz ograniczenia reklamowe zmuszają właścicieli aptek do kreatywnego podejścia w zarządzaniu placówkami.
Ta książka proponuje szeroki wachlarz narzędzi marketingowych, które mogą być wykorzystane przez apteki w celu poprawy ich funkcjonowania. Dzięki tym rozwiązaniom nie tylko wzrasta poziom satysfakcji pacjentów, ale także osiągane są lepsze wyniki sprzedażowe, co pozwala umocnić ich pozycję na konkurencyjnym rynku.
Autorzy dokładnie badają aspekty zarządzania asortymentem leków, skuteczne techniki negocjacyjne, zasady formułowania cen oraz metody budowania efektywnej komunikacji z pacjentami, dostarczając cennych wskazówek dla osób zarządzających aptekami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zmiany w prawie farmaceutycznym przyniosły nowe wyzwania dla aptek, wymagając od nich dostosowania dotychczasowych strategii marketingowych. Wprowadzenie stałych cen i marż na leki refundowane oraz ograniczenia reklamowe zmuszają właścicieli aptek do kreatywnego podejścia w zarządzaniu placówkami.
Ta książka proponuje szeroki wachlarz narzędzi marketingowych, które mogą być wykorzystane przez apteki w celu poprawy ich funkcjonowania. Dzięki tym rozwiązaniom nie tylko wzrasta poziom satysfakcji pacjentów, ale także osiągane są lepsze wyniki sprzedażowe, co pozwala umocnić ich pozycję na konkurencyjnym rynku.
Autorzy dokładnie badają aspekty zarządzania asortymentem leków, skuteczne techniki negocjacyjne, zasady formułowania cen oraz metody budowania efektywnej komunikacji z pacjentami, dostarczając cennych wskazówek dla osób zarządzających aptekami.
