Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing w działalności gospodarczej. Technik organizacji reklamy. Technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik ten dostarcza podstawowej wiedzy na temat marketingu, zgodnej z aktualną podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, a także uzupełnionej o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawarte w nim zagadnienia umożliwiają uczniom rozwijanie umiejętności patrzenia na przedsiębiorstwo zajmujące się działalnością reklamową z szerszej, strategicznej perspektywy. Autorzy postawili sobie za cel stworzenie podręcznika, który będzie użyteczny zarówno w szkole, jak i w codziennym życiu. Struktura treści została dostosowana do tego założenia. Prezentowane materiały bazują na rzeczywistych przykładach i sytuacjach, które mają odzwierciedlenie w realnym świecie. Podczas lektury uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę, ale również uczą się wizualizować procesy i zjawiska, oceniać sytuacje rynkowe oraz, co kluczowe, praktycznie stosować zdobytą wiedzę zarówno jako konsumenci, jak i pracownicy firm zajmujących się usługami reklamowymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik ten dostarcza podstawowej wiedzy na temat marketingu, zgodnej z aktualną podstawą programową dla pierwszej części kwalifikacji A.26, a także uzupełnionej o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawarte w nim zagadnienia umożliwiają uczniom rozwijanie umiejętności patrzenia na przedsiębiorstwo zajmujące się działalnością reklamową z szerszej, strategicznej perspektywy. Autorzy postawili sobie za cel stworzenie podręcznika, który będzie użyteczny zarówno w szkole, jak i w codziennym życiu. Struktura treści została dostosowana do tego założenia. Prezentowane materiały bazują na rzeczywistych przykładach i sytuacjach, które mają odzwierciedlenie w realnym świecie. Podczas lektury uczniowie nie tylko zdobywają wiedzę, ale również uczą się wizualizować procesy i zjawiska, oceniać sytuacje rynkowe oraz, co kluczowe, praktycznie stosować zdobytą wiedzę zarówno jako konsumenci, jak i pracownicy firm zajmujących się usługami reklamowymi.
