Książka - Marketing terytorialny

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing terytorialny

Marketing terytorialny

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka ta dokładnie analizuje zagadnienia związane z marketingiem przestrzennym i administracyjnym, koncentrując się na zastosowaniu teorii marketingu w strategii rozwoju miast i regionów. Autor szczegółowo opisuje, czym jest marketing jednostek osadniczych oraz jak można skutecznie zarządzać miastami i regionami przy pomocy narzędzi marketingowych. Ważnym tematem jest tu konkurencja między miastami o ograniczone zasoby, które są kluczowe dla ich rozwoju. Duży nacisk kładziony jest na zasady i procedury tworzenia strategii marketingowych, które przyciągają i utrzymują zarówno lokalne, jak i międzynarodowe rynki.

W piątym wydaniu publikacji czytelnicy odnajdą szczegółowe omówienie różnych aspektów, takich jak strategie city placement, czyli promocji miast poprzez film. Autor bada, jak kreować i promować idee związane z marketingiem miast i regionów. Poruszane są także kwestie związane ze strategiczną ekspansją szkół wyższych na rynku międzynarodowym oraz działania marketingowe w pozyskiwaniu wykwalifikowanej siły roboczej przez tak zwane "regiony wiedzy". Oprócz tego, książka zawiera rozważania na temat pozycjonowania miast i regionów oraz praktycznych aspektów lokowania obiektów handlowych z perspektywy marketingowej.

Ta publikacja jest skierowana do samorządowców, urzędników publicznych, menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych zastosowaniem marketingu w ramach administracji samorządowej. Może także stanowić cenne źródło wiedzy dla naukowców, studentów i doktorantów zajmujących się implementacją narzędzi marketingowych w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka ta dokładnie analizuje zagadnienia związane z marketingiem przestrzennym i administracyjnym, koncentrując się na zastosowaniu teorii marketingu w strategii rozwoju miast i regionów. Autor szczegółowo opisuje, czym jest marketing jednostek osadniczych oraz jak można skutecznie zarządzać miastami i regionami przy pomocy narzędzi marketingowych. Ważnym tematem jest tu konkurencja między miastami o ograniczone zasoby, które są kluczowe dla ich rozwoju. Duży nacisk kładziony jest na zasady i procedury tworzenia strategii marketingowych, które przyciągają i utrzymują zarówno lokalne, jak i międzynarodowe rynki.

W piątym wydaniu publikacji czytelnicy odnajdą szczegółowe omówienie różnych aspektów, takich jak strategie city placement, czyli promocji miast poprzez film. Autor bada, jak kreować i promować idee związane z marketingiem miast i regionów. Poruszane są także kwestie związane ze strategiczną ekspansją szkół wyższych na rynku międzynarodowym oraz działania marketingowe w pozyskiwaniu wykwalifikowanej siły roboczej przez tak zwane "regiony wiedzy". Oprócz tego, książka zawiera rozważania na temat pozycjonowania miast i regionów oraz praktycznych aspektów lokowania obiektów handlowych z perspektywy marketingowej.

Ta publikacja jest skierowana do samorządowców, urzędników publicznych, menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych zastosowaniem marketingu w ramach administracji samorządowej. Może także stanowić cenne źródło wiedzy dla naukowców, studentów i doktorantów zajmujących się implementacją narzędzi marketingowych w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 548
Rok wydania: 2016
Rozmiar: 170 × 240 mm
ID: 9788326495359
Autorzy:

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Andrzej Szromnik

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info