Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing terytorialny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta dokładnie analizuje zagadnienia związane z marketingiem przestrzennym i administracyjnym, koncentrując się na zastosowaniu teorii marketingu w strategii rozwoju miast i regionów. Autor szczegółowo opisuje, czym jest marketing jednostek osadniczych oraz jak można skutecznie zarządzać miastami i regionami przy pomocy narzędzi marketingowych. Ważnym tematem jest tu konkurencja między miastami o ograniczone zasoby, które są kluczowe dla ich rozwoju. Duży nacisk kładziony jest na zasady i procedury tworzenia strategii marketingowych, które przyciągają i utrzymują zarówno lokalne, jak i międzynarodowe rynki.
W piątym wydaniu publikacji czytelnicy odnajdą szczegółowe omówienie różnych aspektów, takich jak strategie city placement, czyli promocji miast poprzez film. Autor bada, jak kreować i promować idee związane z marketingiem miast i regionów. Poruszane są także kwestie związane ze strategiczną ekspansją szkół wyższych na rynku międzynarodowym oraz działania marketingowe w pozyskiwaniu wykwalifikowanej siły roboczej przez tak zwane "regiony wiedzy". Oprócz tego, książka zawiera rozważania na temat pozycjonowania miast i regionów oraz praktycznych aspektów lokowania obiektów handlowych z perspektywy marketingowej.
Ta publikacja jest skierowana do samorządowców, urzędników publicznych, menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych zastosowaniem marketingu w ramach administracji samorządowej. Może także stanowić cenne źródło wiedzy dla naukowców, studentów i doktorantów zajmujących się implementacją narzędzi marketingowych w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta dokładnie analizuje zagadnienia związane z marketingiem przestrzennym i administracyjnym, koncentrując się na zastosowaniu teorii marketingu w strategii rozwoju miast i regionów. Autor szczegółowo opisuje, czym jest marketing jednostek osadniczych oraz jak można skutecznie zarządzać miastami i regionami przy pomocy narzędzi marketingowych. Ważnym tematem jest tu konkurencja między miastami o ograniczone zasoby, które są kluczowe dla ich rozwoju. Duży nacisk kładziony jest na zasady i procedury tworzenia strategii marketingowych, które przyciągają i utrzymują zarówno lokalne, jak i międzynarodowe rynki.
W piątym wydaniu publikacji czytelnicy odnajdą szczegółowe omówienie różnych aspektów, takich jak strategie city placement, czyli promocji miast poprzez film. Autor bada, jak kreować i promować idee związane z marketingiem miast i regionów. Poruszane są także kwestie związane ze strategiczną ekspansją szkół wyższych na rynku międzynarodowym oraz działania marketingowe w pozyskiwaniu wykwalifikowanej siły roboczej przez tak zwane "regiony wiedzy". Oprócz tego, książka zawiera rozważania na temat pozycjonowania miast i regionów oraz praktycznych aspektów lokowania obiektów handlowych z perspektywy marketingowej.
Ta publikacja jest skierowana do samorządowców, urzędników publicznych, menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych zastosowaniem marketingu w ramach administracji samorządowej. Może także stanowić cenne źródło wiedzy dla naukowców, studentów i doktorantów zajmujących się implementacją narzędzi marketingowych w zarządzaniu jednostkami terytorialnymi.
