Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku.
Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych.
Na marketing internetowy składa się reklama " pay per click" , reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.
Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w K2 -  najbardziej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director.
Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych niesamowitych idei.
Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube.
Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki.
Marcin Kordowski - od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej. Obecnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych.
Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN -  agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz  SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media &ndash agencjach będących częścią grupy kapitałowej w której skład wchodzi najbardziej utytułowana agencja interaktywna w Polsce &ndash K2.
Damian Sałkowski - na co dzień tworzy SENUTO &ndash narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książki &bdquo Analiza SEO w pigułce&rdquo oraz &bdquo Kurs Google Analytics&rdquo .
Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego.   Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Kamil Sztubecki - z  branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu efektywnościowego zarówno dla największych marek w Polsce i za granicą jak i z sektora MSP oraz zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych.
Obecnie   jest współwłaścicielem agencji interaktywnej AdLike oraz współzałożycielem wyszukiwarki przedsiębiorstw i usług FirmyPolskie.pl z zaawansowanym algorytmem wyszukiwania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Liczą się innowacyjne rozwiązania na długo zapadające w pamięć odbiorcom. Szybko zmieniające się reguły rządzące rynkiem on-line, aktywizują potrzebę zmian w firmach zorientowanych na sukces, gdyż tylko otwarcie na postęp technologiczny, zwiększą szanse na postrzeganie ich jako liderów na internetowym rynku.
Ponadto przez swoją innowacyjność wyróżnią się wśród firm konkurencyjnych.
Na marketing internetowy składa się reklama " pay per click" , reklama banerowa, email marketing, affiliate marketing, reklama interaktywna, optymalizacja stron, blog marketing, buzz marketing, product marketing i blogowanie.
Łukasz Kępiński - partner w agencji reklamowej Central Park. Swoje doświadczenie zdobywał między innymi w K2 -  najbardziej interaktywnej agencji w Polsce na stanowisku Social Media Development Director.
Wcześniej żeglował, latał ze szczotką po lodzie, pracował za barem, prowadził pub, aż wreszcie stworzył profil na Facebooku, dzięki któremu organizował czas wolny dla studentów zza granicy. W tym samym czasie zaczął zbierać i animować społeczności wokół różnych niesamowitych idei.
Specjalizuje się w Social Media, reklamach na Facebooku i niezliczonej ilości kreatywnych pomysłów, które osiągają po kilkaset tysięcy wyświetleń na Youtube.
Choć poglądy Chucka Palahniuka wydają mu się odległe, uwielbia jego książki.
Marcin Kordowski - od 2003 r. zajmuje się tematyką marketingu internetowego. Specjalizuje się w obszarze SEO. W dotychczasowej karierze zrealizował kilkaset kampanii dla firm m.in. z branży finansowej, ubezpieczeniowej, budowlanej, farmaceutycznej. Obecnie pełni funkcję Head of SEO w grupie DocPlanner obecnej w 25 krajach, gdzie odpowiada za rozwój portalu znanylekarz.pl na rynku Polskim i rynkach zagranicznych.
Swoje doświadczenie zdobywał jako właściciel POSTIN -  agencji SEM, na stanowiskach Dyrektora zarządzającego i SEO Director w K2 Search oraz  SMB and Technology Director i SEO and Technology Director w K2 Media &ndash agencjach będących częścią grupy kapitałowej w której skład wchodzi najbardziej utytułowana agencja interaktywna w Polsce &ndash K2.
Damian Sałkowski - na co dzień tworzy SENUTO &ndash narzędzie do audytu, automatyzacji i wspomagania optymalizacji SEO witryn internetowych. Od kilku lat realizuje projekty z zakresu marketingu internetowego dla dużych i małych przedsiębiorstw, także na rynkach zagranicznych. Autor książki &bdquo Analiza SEO w pigułce&rdquo oraz &bdquo Kurs Google Analytics&rdquo .
Na Uczelni Łazarskiego prowadził wykłady z marketingu internetowego.   Posiada certyfikat specjalisty Google AdWords (Google AdWords Individual Qualification) oraz Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification). Mistrz Polski SEO.
Kamil Sztubecki - z  branżą internetową związany jest od ponad 10 lat. Zanim w 2013 roku jako współwłaściciel rozpoczął zarządzanie agencją interaktywną, do jego zadań należało budowanie i wdrażanie strategii marketingu efektywnościowego zarówno dla największych marek w Polsce i za granicą jak i z sektora MSP oraz zarządzanie kilkuosobowym zespołem plannerów mediowych.
Obecnie   jest współwłaścicielem agencji interaktywnej AdLike oraz współzałożycielem wyszukiwarki przedsiębiorstw i usług FirmyPolskie.pl z zaawansowanym algorytmem wyszukiwania.