Książka - Marketing 4.0

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Philip Kotler, wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., wprowadza nas w innowacyjne podejście, jak dotrzeć do konsumentów w ich drodze do zakupu. W książce "Marketing 4.0", zachęcają do wykorzystania zaawansowanej technologii, aby lepiej zrozumieć decyzje konsumenckie oraz przeobrazić świadomych klientów w naszych ambasadorów. Nowa ścieżka zakupowa, wzbogacona o element orędownictwa, ukazuje, jak opinie bliskich krewnych i przyjaciół mogą wpływać na wybory zakupowe, zaś książka w pełni tłumaczy, jak tę wiedzę praktycznie wykorzystać.

W "Marketingu 4.0" znajdziesz strategie angażowania konsumentów poprzez cyfrową przestrzeń, co umożliwia zwiększenie produktywności dzięki marketingowi humanocentrycznemu, budowaniu rozmów z konsumentami oraz stosowaniu strategicznych podejść wielokanałowych. Książka oferuje pomocne wskazówki, które można wdrożyć bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy analitycznej, prezentując klarowną drogę do adaptacji w świecie cyfrowym.

Philip Kotler jako uznany ekspert w dziedzinie marketingu, wspólnie z autorami, ukazuje, jak efektywnie przełączać się z tradycyjnych działań marketingowych na dynamiczny, cyfrowy grunt. "Marketing 4.0" działa nie tylko jako przewodnik, ale i inspiracja, zachęcając do eksploracji nowych modeli i podejść, co czyni ją lekturą obowiązkową na liście każdego marketera pragnącego zrozumieć przyszłość w erze online.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Philip Kotler, wraz z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., wprowadza nas w innowacyjne podejście, jak dotrzeć do konsumentów w ich drodze do zakupu. W książce "Marketing 4.0", zachęcają do wykorzystania zaawansowanej technologii, aby lepiej zrozumieć decyzje konsumenckie oraz przeobrazić świadomych klientów w naszych ambasadorów. Nowa ścieżka zakupowa, wzbogacona o element orędownictwa, ukazuje, jak opinie bliskich krewnych i przyjaciół mogą wpływać na wybory zakupowe, zaś książka w pełni tłumaczy, jak tę wiedzę praktycznie wykorzystać.

W "Marketingu 4.0" znajdziesz strategie angażowania konsumentów poprzez cyfrową przestrzeń, co umożliwia zwiększenie produktywności dzięki marketingowi humanocentrycznemu, budowaniu rozmów z konsumentami oraz stosowaniu strategicznych podejść wielokanałowych. Książka oferuje pomocne wskazówki, które można wdrożyć bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy analitycznej, prezentując klarowną drogę do adaptacji w świecie cyfrowym.

Philip Kotler jako uznany ekspert w dziedzinie marketingu, wspólnie z autorami, ukazuje, jak efektywnie przełączać się z tradycyjnych działań marketingowych na dynamiczny, cyfrowy grunt. "Marketing 4.0" działa nie tylko jako przewodnik, ale i inspiracja, zachęcając do eksploracji nowych modeli i podejść, co czyni ją lekturą obowiązkową na liście każdego marketera pragnącego zrozumieć przyszłość w erze online.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 78.29 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 218
Rok wydania: 2017
Rozmiar: 158 × 232 mm
ID: 9788380871908

Dane producenta:

MT BIZNES SP. Z O.O. , ul. Jutrzenki, 02-230 Warszawa, PL ,[email protected]

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info