Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia ta analizuje znaczenie informacji oraz wiedzy rynkowej w kontekście zarządzania organizacją. Dzisiejsze środowisko biznesowe charakteryzuje się niepewnością i złożonością, dlatego firmy, aby zminimalizować ryzyko związane z działalnością gospodarczą, muszą efektywnie pozyskiwać informacje i przekształcać je w użyteczną wiedzę. Kluczową rolę w wspieraniu procesów zarządzania pełni Market Intelligence, praktyczny program, który umożliwia skuteczne zbieranie danych o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja łączy podejście teoretyczne z empirycznymi badaniami. Autorzy, wykorzystując literaturę oraz wyniki badań przeprowadzonych w firmach, szczegółowo tłumaczą istotę Market Intelligence oraz jego wpływ na tworzenie wiedzy przydatnej dla menedżerów w procesie podejmowania decyzji.
Książka skierowana jest zarówno do naukowców zajmujących się zarządzaniem wiedzą i nowymi technologiami, jak i do praktyków gospodarczych. Może również stanowić wartościowy materiał dydaktyczny na różnych poziomach edukacji w zakresie zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia ta analizuje znaczenie informacji oraz wiedzy rynkowej w kontekście zarządzania organizacją. Dzisiejsze środowisko biznesowe charakteryzuje się niepewnością i złożonością, dlatego firmy, aby zminimalizować ryzyko związane z działalnością gospodarczą, muszą efektywnie pozyskiwać informacje i przekształcać je w użyteczną wiedzę. Kluczową rolę w wspieraniu procesów zarządzania pełni Market Intelligence, praktyczny program, który umożliwia skuteczne zbieranie danych o rynku i jego uczestnikach.
Publikacja łączy podejście teoretyczne z empirycznymi badaniami. Autorzy, wykorzystując literaturę oraz wyniki badań przeprowadzonych w firmach, szczegółowo tłumaczą istotę Market Intelligence oraz jego wpływ na tworzenie wiedzy przydatnej dla menedżerów w procesie podejmowania decyzji.
Książka skierowana jest zarówno do naukowców zajmujących się zarządzaniem wiedzą i nowymi technologiami, jak i do praktyków gospodarczych. Może również stanowić wartościowy materiał dydaktyczny na różnych poziomach edukacji w zakresie zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.
