Książka - Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Market Intelligence jako program wsparcia procesów decyzyjnych we współczesnym przedsiębiorstwie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Monografia ta analizuje znaczenie informacji oraz wiedzy rynkowej w kontekście zarządzania organizacją. Dzisiejsze środowisko biznesowe charakteryzuje się niepewnością i złożonością, dlatego firmy, aby zminimalizować ryzyko związane z działalnością gospodarczą, muszą efektywnie pozyskiwać informacje i przekształcać je w użyteczną wiedzę. Kluczową rolę w wspieraniu procesów zarządzania pełni Market Intelligence, praktyczny program, który umożliwia skuteczne zbieranie danych o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja łączy podejście teoretyczne z empirycznymi badaniami. Autorzy, wykorzystując literaturę oraz wyniki badań przeprowadzonych w firmach, szczegółowo tłumaczą istotę Market Intelligence oraz jego wpływ na tworzenie wiedzy przydatnej dla menedżerów w procesie podejmowania decyzji.

Książka skierowana jest zarówno do naukowców zajmujących się zarządzaniem wiedzą i nowymi technologiami, jak i do praktyków gospodarczych. Może również stanowić wartościowy materiał dydaktyczny na różnych poziomach edukacji w zakresie zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Monografia ta analizuje znaczenie informacji oraz wiedzy rynkowej w kontekście zarządzania organizacją. Dzisiejsze środowisko biznesowe charakteryzuje się niepewnością i złożonością, dlatego firmy, aby zminimalizować ryzyko związane z działalnością gospodarczą, muszą efektywnie pozyskiwać informacje i przekształcać je w użyteczną wiedzę. Kluczową rolę w wspieraniu procesów zarządzania pełni Market Intelligence, praktyczny program, który umożliwia skuteczne zbieranie danych o rynku i jego uczestnikach.

Publikacja łączy podejście teoretyczne z empirycznymi badaniami. Autorzy, wykorzystując literaturę oraz wyniki badań przeprowadzonych w firmach, szczegółowo tłumaczą istotę Market Intelligence oraz jego wpływ na tworzenie wiedzy przydatnej dla menedżerów w procesie podejmowania decyzji.

Książka skierowana jest zarówno do naukowców zajmujących się zarządzaniem wiedzą i nowymi technologiami, jak i do praktyków gospodarczych. Może również stanowić wartościowy materiał dydaktyczny na różnych poziomach edukacji w zakresie zarządzania wiedzą, badań rynkowych i marketingowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 152
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 168 × 240 mm
ID: 9788381424653

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info