Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marka prywatna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W ostatnich dziesięciu latach marki własne rozwijały się w tempie, które przewyższało dwukrotnie tempo wzrostu tradycyjnych marek producenckich. To zjawisko stawia przed detalistami oraz producentami konieczność przyjęcia nowatorskiej perspektywy. Obie grupy mają teraz wyjątkową okazję do przekształcenia swojej tożsamości i wprowadzenia odkrywczych rozwiązań w swoich ofertach.
Książka zgłębia zarówno wyzwania, jak i nowo pojawiające się możliwości, związane z dynamicznym wzrostem popularności marek własnych. Autorzy dostarczają konkretnych strategii dla menedżerów zajmujących się detalem i produkcją, pomagając w skutecznej identyfikacji okazji, przewidywaniu potencjalnych zagrożeń oraz ich neutralizacji.
Przedstawione są kluczowe zagadnienia, w tym:
- Prawdziwe fakty i błędne przekonania dotyczące marek własnych,
- Historia i aktualne oraz przyszłe trendy na rynku,
- Analiza marek własnych z punktu widzenia konsumentów, detalistów i producentów,
- Wpływ globalnych oraz społecznych czynników na wzrost popularności marek detalistów,
- Zasady, które umożliwiają wykorzystanie rynkowych szans i pełne wykorzystanie potencjału,
- Perspektywy przyszłej współpracy między detalistami a producentami.
Treści zawarte w książce są poparte danymi z międzynarodowych źródeł i wynikami badań przeprowadzonych przez agencję Saatchi & Saatchi X w kilku krajach. Dzięki temu publikacja stanowi cenne źródło aktualnej wiedzy na temat marek własnych i ich wpływu na rynek globalny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W ostatnich dziesięciu latach marki własne rozwijały się w tempie, które przewyższało dwukrotnie tempo wzrostu tradycyjnych marek producenckich. To zjawisko stawia przed detalistami oraz producentami konieczność przyjęcia nowatorskiej perspektywy. Obie grupy mają teraz wyjątkową okazję do przekształcenia swojej tożsamości i wprowadzenia odkrywczych rozwiązań w swoich ofertach.
Książka zgłębia zarówno wyzwania, jak i nowo pojawiające się możliwości, związane z dynamicznym wzrostem popularności marek własnych. Autorzy dostarczają konkretnych strategii dla menedżerów zajmujących się detalem i produkcją, pomagając w skutecznej identyfikacji okazji, przewidywaniu potencjalnych zagrożeń oraz ich neutralizacji.
Przedstawione są kluczowe zagadnienia, w tym:
- Prawdziwe fakty i błędne przekonania dotyczące marek własnych,
- Historia i aktualne oraz przyszłe trendy na rynku,
- Analiza marek własnych z punktu widzenia konsumentów, detalistów i producentów,
- Wpływ globalnych oraz społecznych czynników na wzrost popularności marek detalistów,
- Zasady, które umożliwiają wykorzystanie rynkowych szans i pełne wykorzystanie potencjału,
- Perspektywy przyszłej współpracy między detalistami a producentami.
Treści zawarte w książce są poparte danymi z międzynarodowych źródeł i wynikami badań przeprowadzonych przez agencję Saatchi & Saatchi X w kilku krajach. Dzięki temu publikacja stanowi cenne źródło aktualnej wiedzy na temat marek własnych i ich wpływu na rynek globalny.
