Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Making the walls quake as if they were dilating...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta publikacja została opracowana jako część wystawy w Pawilonie Polskim w Wenecji i bada fascynujący temat związków między architekturą a dźwiękiem, które kształtują nasze społeczne otoczenie. Każda konstrukcja jest nośnikiem dźwięku, zdolnym zarówno do jego wzmocnienia, pochłaniania, jak i przetwarzania. W taki sposób architektura subtelnie wpływa na nasze życie społeczne, przekraczając proste rozgraniczenia przestrzeni. Ściany, podłogi czy systemy infrastrukturalne są nie tylko barierami, ale też ścieżkami komunikacji i relacji między ludźmi. Nawet gdy nie chcemy, jesteśmy częścią audialnego dialogu prowadzonego w naszym otoczeniu. Obietnica prywatności w architekturze wydaje się więc być dwoista, ujawniając się choćby w formach nasłuchiwania czy podsłuchiwania.
Katarzyna Krakowiak w swoim projekcie dźwiękowym skupia się na tej akustycznej funkcji architektury, tworząc rzeźbę dźwiękową, która ujawnia sposób, w jaki architektura nieustannie nasłuchuje, przenosi i modyfikuje dźwięk. W Pawilonie Polonia odwiedzający będą mogli usłyszeć drżenie budynku, jego systemów wentylacyjnych oraz dźwięki codziennych aktywności sąsiadów. Dzięki drobnym interwencjom architektonicznym uwydatnione zostaną wpływy decyzji architektonicznych na nasze fizyczne i społeczne postrzeganie przestrzeni.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta publikacja została opracowana jako część wystawy w Pawilonie Polskim w Wenecji i bada fascynujący temat związków między architekturą a dźwiękiem, które kształtują nasze społeczne otoczenie. Każda konstrukcja jest nośnikiem dźwięku, zdolnym zarówno do jego wzmocnienia, pochłaniania, jak i przetwarzania. W taki sposób architektura subtelnie wpływa na nasze życie społeczne, przekraczając proste rozgraniczenia przestrzeni. Ściany, podłogi czy systemy infrastrukturalne są nie tylko barierami, ale też ścieżkami komunikacji i relacji między ludźmi. Nawet gdy nie chcemy, jesteśmy częścią audialnego dialogu prowadzonego w naszym otoczeniu. Obietnica prywatności w architekturze wydaje się więc być dwoista, ujawniając się choćby w formach nasłuchiwania czy podsłuchiwania.
Katarzyna Krakowiak w swoim projekcie dźwiękowym skupia się na tej akustycznej funkcji architektury, tworząc rzeźbę dźwiękową, która ujawnia sposób, w jaki architektura nieustannie nasłuchuje, przenosi i modyfikuje dźwięk. W Pawilonie Polonia odwiedzający będą mogli usłyszeć drżenie budynku, jego systemów wentylacyjnych oraz dźwięki codziennych aktywności sąsiadów. Dzięki drobnym interwencjom architektonicznym uwydatnione zostaną wpływy decyzji architektonicznych na nasze fizyczne i społeczne postrzeganie przestrzeni.
