Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Louis Vuitton. Historia kultowego domu mody
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Torebki z monogramem Louis Vuitton od ponad półtora wieku zdobią ramiona znanych osobistości oraz członków rodzin królewskich. Od momentu, gdy młody Louis zdecydował się na przeprowadzkę do Paryża w poszukiwaniu sukcesu, marka ta przetrwała m.in. dwie wojny światowe, wielki kryzys, lata jazzowe oraz dynamiczną dekadę lat sześćdziesiątych. Książka "Mała księga Louis Vuitton" szczegółowo przedstawia rozwój tej marki aż do statusu ikony osiągniętego w latach 80. XX wieku, jak również narodziny modowego giganta LVMH i kluczowy moment zatrudnienia Marca Jacobsa w 1997 roku. Wspaniałe fotografie oraz fascynująca narracja prezentują, jak ten tradycyjny warsztat wytwarzający bagaże przekształcił się w globalną firmę high fashion, kontynuując swoją ewolucję pod opieką kreatywnego Nicolasa Ghesquière'a.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Torebki z monogramem Louis Vuitton od ponad półtora wieku zdobią ramiona znanych osobistości oraz członków rodzin królewskich. Od momentu, gdy młody Louis zdecydował się na przeprowadzkę do Paryża w poszukiwaniu sukcesu, marka ta przetrwała m.in. dwie wojny światowe, wielki kryzys, lata jazzowe oraz dynamiczną dekadę lat sześćdziesiątych. Książka "Mała księga Louis Vuitton" szczegółowo przedstawia rozwój tej marki aż do statusu ikony osiągniętego w latach 80. XX wieku, jak również narodziny modowego giganta LVMH i kluczowy moment zatrudnienia Marca Jacobsa w 1997 roku. Wspaniałe fotografie oraz fascynująca narracja prezentują, jak ten tradycyjny warsztat wytwarzający bagaże przekształcił się w globalną firmę high fashion, kontynuując swoją ewolucję pod opieką kreatywnego Nicolasa Ghesquière'a.
