Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Literatura i reklama w Niemczech
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Chociaż literatura często bywa promowana, to reklama rzadko podlega interpretacji. Gdyby jej znaczenie wymagało tłumaczenia, straciłaby swój główny cel istnienia. Można sobie wyobrazić sytuację, w której literatura pełni funkcję świadomie zaplanowanego komunikatu reklamowego, podczas gdy reklama zdaje się nie mieć żadnego sensu, dopóki nie zostanie zrozumiana jako część cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej. To właśnie wtedy odkrywamy jej prawdziwy sens. Reklamy pozbawione słów, artystyczne klipy filmowe oparte na scenariuszach, które stanowią echo literackich treści, w istocie są ich przekaźnikiem.
Ta książka bada przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, które w wielu przypadkach zostały nagrodzone na festiwalu w Cannes. Wiele z tych spotów ma charakter wizerunkowy i wspólną cechą tych reklam jest ich niemieckie pochodzenie – czy to poprzez miejsce realizacji, produkt, czy zleceniodawcę. Skupienie się na niemieckiej reklamie pozwala na uporządkowanie wiedzy oraz analizę potencjalnych zależności między literaturą danego kraju a jego ustalonymi normami promocyjnymi i marketingowymi, nie oznacza jednak, że niemiecka reklama wizerunkowa zasadniczo różni się od reszty światowych produkcji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Chociaż literatura często bywa promowana, to reklama rzadko podlega interpretacji. Gdyby jej znaczenie wymagało tłumaczenia, straciłaby swój główny cel istnienia. Można sobie wyobrazić sytuację, w której literatura pełni funkcję świadomie zaplanowanego komunikatu reklamowego, podczas gdy reklama zdaje się nie mieć żadnego sensu, dopóki nie zostanie zrozumiana jako część cyklu kolejnych epizodów kampanii promocyjnej. To właśnie wtedy odkrywamy jej prawdziwy sens. Reklamy pozbawione słów, artystyczne klipy filmowe oparte na scenariuszach, które stanowią echo literackich treści, w istocie są ich przekaźnikiem.
Ta książka bada przypadki znanych artystycznych spotów reklamowych, które w wielu przypadkach zostały nagrodzone na festiwalu w Cannes. Wiele z tych spotów ma charakter wizerunkowy i wspólną cechą tych reklam jest ich niemieckie pochodzenie – czy to poprzez miejsce realizacji, produkt, czy zleceniodawcę. Skupienie się na niemieckiej reklamie pozwala na uporządkowanie wiedzy oraz analizę potencjalnych zależności między literaturą danego kraju a jego ustalonymi normami promocyjnymi i marketingowymi, nie oznacza jednak, że niemiecka reklama wizerunkowa zasadniczo różni się od reszty światowych produkcji.
