Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Lęk u dzieci. Poradnik z ćwiczeniami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każde dziecko czasami doświadcza niepokoju – może obawiać się ciemności, nowego środowiska szkolnego czy stresować się przed testem. Jednak gdy lęk staje się nadmierny, prowadząc do ataków paniki, zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych lub fobii społecznych, może to wpływać na jego prawidłowy rozwój. Autorzy tej książki przedstawiają, jak pomóc dzieciom w mierzeniu się z tymi wyzwaniami.
Opracowany program wsparcia dla dzieci zmagających się z lękiem opiera się na solidnych podstawach naukowych oraz technikach terapii poznawczo-behawioralnej (CBT). Uczy on rozpoznawania, wyrażania i radzenia sobie z obawami. Praktyczne ćwiczenia, skierowane zarówno do dzieci, jak i ich opiekunów, pomagają w łagodzeniu trudnych sytuacji, a sugerowane techniki wspierają efektywne reagowanie na niespodziewane ataki paniki. Dzięki metodzie małych kroków dziecko stopniowo zyskuje umiejętności potrzebne do radzenia sobie z lękiem. Drugie wydanie tego popularnego poradnika zostało wzbogacone o najnowsze wyniki badań obejmujące pracę z dziećmi z problemami w nauce, schorzeniami zdrowotnymi czy niepełnosprawnościami.
„Lęk u dzieci" to nieocenione wsparcie dla rodziców, opiekunów i profesjonalistów – terapeutów, psychologów oraz pedagogów, poszukujących skutecznych metod pełnych empatii. Ta książka pomoże przekształcić lęk w źródło siły, umożliwiając dzieciom korzystanie z pełni życia.
Ronald M. Rapee, PhD, jest profesorem w Wydziale Psychologii na Macquarie University w Sydney oraz dyrektorem miejscowego Centrum Zdrowia Emocjonalnego. Był konsultantem przy tworzeniu klasyfikacji DSM-IV i DSM-5 oraz członkiem komitetów doradczych licznych organizacji na poziomie krajowym i międzynarodowym. Opracował Cool Kids – naukowo poparty program terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z lękami, używany w ponad 30 krajach przez departamenty zdrowia, terapeutów i organizacje.
Ann Wignall, PsyD, jest psycholożką kliniczną i dyrektorką wydziału zdrowia psychicznego dzieci w Northern Sydney Health Service. W 1995 roku stworzyła Klinikę Lęku Dziecięcego i Młodzieżowego przy Royal North Shore Hospital. Prowadzi krajowe programy szkoleniowe dotyczące terapii oraz wczesnej interwencji w zaburzeniach lękowych i depresji.
Susan H. Spence, PhD, psycholożka kliniczna i badaczka, specjalizuje się w ocenie, prewencji i leczeniu lęków oraz depresji u dzieci i młodzieży. Jest emerytowaną profesorką Griffith University w Australii, znaną na arenie międzynarodowej, uhonorowaną licznymi nagrodami za wkład w terapię zdrowia psychicznego młodzieży.
Vanessa Cobham, PhD, psycholożka kliniczna z doświadczeniem w terapii lęku i stresu pourazowego u dzieci i młodzieży, pełni funkcję profesorki na University of Queensland, pracując również w australijskim Child and Youth Mental Health Service.
Heidi Lyneham, PhD, jest psycholożką kliniczną oraz badaczką zajmującą się oceną i terapią problemów emocjonalnych u dzieci i rodzin. Pełni funkcję dyrektorki kliniki w Centre for Emotional Health na Macquarie University w Sydney.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każde dziecko czasami doświadcza niepokoju – może obawiać się ciemności, nowego środowiska szkolnego czy stresować się przed testem. Jednak gdy lęk staje się nadmierny, prowadząc do ataków paniki, zaburzeń obsesyjno-kompulsyjnych lub fobii społecznych, może to wpływać na jego prawidłowy rozwój. Autorzy tej książki przedstawiają, jak pomóc dzieciom w mierzeniu się z tymi wyzwaniami.
Opracowany program wsparcia dla dzieci zmagających się z lękiem opiera się na solidnych podstawach naukowych oraz technikach terapii poznawczo-behawioralnej (CBT). Uczy on rozpoznawania, wyrażania i radzenia sobie z obawami. Praktyczne ćwiczenia, skierowane zarówno do dzieci, jak i ich opiekunów, pomagają w łagodzeniu trudnych sytuacji, a sugerowane techniki wspierają efektywne reagowanie na niespodziewane ataki paniki. Dzięki metodzie małych kroków dziecko stopniowo zyskuje umiejętności potrzebne do radzenia sobie z lękiem. Drugie wydanie tego popularnego poradnika zostało wzbogacone o najnowsze wyniki badań obejmujące pracę z dziećmi z problemami w nauce, schorzeniami zdrowotnymi czy niepełnosprawnościami.
„Lęk u dzieci" to nieocenione wsparcie dla rodziców, opiekunów i profesjonalistów – terapeutów, psychologów oraz pedagogów, poszukujących skutecznych metod pełnych empatii. Ta książka pomoże przekształcić lęk w źródło siły, umożliwiając dzieciom korzystanie z pełni życia.
Ronald M. Rapee, PhD, jest profesorem w Wydziale Psychologii na Macquarie University w Sydney oraz dyrektorem miejscowego Centrum Zdrowia Emocjonalnego. Był konsultantem przy tworzeniu klasyfikacji DSM-IV i DSM-5 oraz członkiem komitetów doradczych licznych organizacji na poziomie krajowym i międzynarodowym. Opracował Cool Kids – naukowo poparty program terapeutyczny dla dzieci i młodzieży z lękami, używany w ponad 30 krajach przez departamenty zdrowia, terapeutów i organizacje.
Ann Wignall, PsyD, jest psycholożką kliniczną i dyrektorką wydziału zdrowia psychicznego dzieci w Northern Sydney Health Service. W 1995 roku stworzyła Klinikę Lęku Dziecięcego i Młodzieżowego przy Royal North Shore Hospital. Prowadzi krajowe programy szkoleniowe dotyczące terapii oraz wczesnej interwencji w zaburzeniach lękowych i depresji.
Susan H. Spence, PhD, psycholożka kliniczna i badaczka, specjalizuje się w ocenie, prewencji i leczeniu lęków oraz depresji u dzieci i młodzieży. Jest emerytowaną profesorką Griffith University w Australii, znaną na arenie międzynarodowej, uhonorowaną licznymi nagrodami za wkład w terapię zdrowia psychicznego młodzieży.
Vanessa Cobham, PhD, psycholożka kliniczna z doświadczeniem w terapii lęku i stresu pourazowego u dzieci i młodzieży, pełni funkcję profesorki na University of Queensland, pracując również w australijskim Child and Youth Mental Health Service.
Heidi Lyneham, PhD, jest psycholożką kliniczną oraz badaczką zajmującą się oceną i terapią problemów emocjonalnych u dzieci i rodzin. Pełni funkcję dyrektorki kliniki w Centre for Emotional Health na Macquarie University w Sydney.
