Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Language Leader Upper Intermediate Coursebook + CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Language Leader to innowacyjny kurs językowy składający się z pięciu poziomów, zaprojektowany z myślą o dorosłych uczących się. Kurs koncentruje się na zróżnicowanych potrzebach akademickich, oferując gruntowne omówienie istotnych zagadnień, zarówno tych bardziej, jak i mniej znanych. Program obejmuje szeroki zakres tematów związanych z językiem zawodowym, w tym społeczeństwo, inżynierię, technologię, historię, nauki medyczne oraz ekologię. Dzięki materiałom bazującym na autentycznych tekstach z prasy i czasopism, uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności językowe, ale także poszerzają swoje horyzonty i zdobywają wiedzę na temat różnych dziedzin. Kurs zachęca także do aktywnych dyskusji i wymiany poglądów podczas zajęć, co sprzyja dynamicznemu procesowi uczenia się.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Language Leader to innowacyjny kurs językowy składający się z pięciu poziomów, zaprojektowany z myślą o dorosłych uczących się. Kurs koncentruje się na zróżnicowanych potrzebach akademickich, oferując gruntowne omówienie istotnych zagadnień, zarówno tych bardziej, jak i mniej znanych. Program obejmuje szeroki zakres tematów związanych z językiem zawodowym, w tym społeczeństwo, inżynierię, technologię, historię, nauki medyczne oraz ekologię. Dzięki materiałom bazującym na autentycznych tekstach z prasy i czasopism, uczestnicy nie tylko doskonalą swoje umiejętności językowe, ale także poszerzają swoje horyzonty i zdobywają wiedzę na temat różnych dziedzin. Kurs zachęca także do aktywnych dyskusji i wymiany poglądów podczas zajęć, co sprzyja dynamicznemu procesowi uczenia się.
