Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
La methode d'enseignement a distance dans le developppement de la competence redactionnelle en langue etrangere
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Praca koncentruje się na analizie skuteczności nauczania zdalnego w kontekście opanowywania języka obcego. Autorka, posługując się nowoczesnymi technologiami, stawia pytania o efektywność oraz unikalne cechy tej metody w rozwijaniu umiejętności pisemnego wyrażania się w porównaniu z tradycyjnym podejściem. Badania zostały osadzone na dogłębnej analizie technik informacyjno-komunikacyjnych oraz specyficznych cech kształcenia zdalnego, uwzględniając także redakcję tekstów w języku obcym i aspekty społeczne wirtualnej przestrzeni edukacyjnej nazywanej „klasą wirtualną”. Do realizacji celów badawczych przeprowadzono eksperymenty w wirtualnym środowisku edukacyjnym, które objęły osoby uczące się języka francuskiego na poziomie A1-A2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, w ramach studiów wyższych. Uzyskane w wyniku badań dane dostarczyły istotnych wniosków dotyczących zarówno efektywności, jak i specyficznych właściwości zdalnego nauczania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Praca koncentruje się na analizie skuteczności nauczania zdalnego w kontekście opanowywania języka obcego. Autorka, posługując się nowoczesnymi technologiami, stawia pytania o efektywność oraz unikalne cechy tej metody w rozwijaniu umiejętności pisemnego wyrażania się w porównaniu z tradycyjnym podejściem. Badania zostały osadzone na dogłębnej analizie technik informacyjno-komunikacyjnych oraz specyficznych cech kształcenia zdalnego, uwzględniając także redakcję tekstów w języku obcym i aspekty społeczne wirtualnej przestrzeni edukacyjnej nazywanej „klasą wirtualną”. Do realizacji celów badawczych przeprowadzono eksperymenty w wirtualnym środowisku edukacyjnym, które objęły osoby uczące się języka francuskiego na poziomie A1-A2, zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego, w ramach studiów wyższych. Uzyskane w wyniku badań dane dostarczyły istotnych wniosków dotyczących zarówno efektywności, jak i specyficznych właściwości zdalnego nauczania.
