Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kwestionariusz diagnozy i narzędzia badawcze w terapii pedagogicznej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kwestionariusz diagnozy, będący wynikiem długoletnich doświadczeń w pracy reedukacyjnej i terapeutycznej w integracyjnej szkole, został opracowany z myślą o dokładnym zrozumieniu dziecka oraz identyfikacji trudności, które mogą wpływać na jego wyniki w nauce. Proces oceny uwzględnia zarówno rodzaj specyficznych zaburzeń, jak i wiek rozwojowy dziecka. Ten uniwersalny kwestionariusz można wykorzystać w zarówno wstępnych badaniach diagnostycznych, jak i do dalszych badań porównawczych. Zebrane dane są zorganizowane w sposób, który ułatwia szybkie zrozumienie potrzeb i potencjału dziecka, do którego opracowania dołączono dodatkowe narzędzia badawcze, pozwalające na pełne lub selektywne ich zastosowanie.
Kwestionariusz podzielony jest na dziewięć części każda poświęcona innemu rodzajowi zaburzeń. Każda z sekcji zawiera szczegółowe podpunkty, które pomagają w precyzyjnym określeniu problemu. Przeznaczone są do identyfikacji kluczowych obszarów przed rozpoczęciem działań terapeutyczno-reedukacyjnych i wyposażone w klarowne instrukcje oraz odpowiednie narzędzia diagnostyczne.
Wśród kategorii kwestionariusza znajdują się: ocena charakterystyki ucznia, przykładowo jego zachowanie, umiejętność koncentracji, podejście do pracy czy relacje z grupą; aspekty komunikacyjne, takie jak aktywność i poprawność językowa; ocena słuchu fonematycznego, w tym testy fonetyczne; analiza umiejętności czytania i pisania; ocena umiejętności motorycznych i percepcji wzrokowej; orientacja w przestrzeni, w tym zrozumienie schematu ciała i kierunków, oraz procesy myślowe, obejmujące kojarzenie i pamięć. Każda z sekcji ma na celu wsparcie w dogłębnej analizie i zrozumieniu indywidualnych potrzeb ucznia.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kwestionariusz diagnozy, będący wynikiem długoletnich doświadczeń w pracy reedukacyjnej i terapeutycznej w integracyjnej szkole, został opracowany z myślą o dokładnym zrozumieniu dziecka oraz identyfikacji trudności, które mogą wpływać na jego wyniki w nauce. Proces oceny uwzględnia zarówno rodzaj specyficznych zaburzeń, jak i wiek rozwojowy dziecka. Ten uniwersalny kwestionariusz można wykorzystać w zarówno wstępnych badaniach diagnostycznych, jak i do dalszych badań porównawczych. Zebrane dane są zorganizowane w sposób, który ułatwia szybkie zrozumienie potrzeb i potencjału dziecka, do którego opracowania dołączono dodatkowe narzędzia badawcze, pozwalające na pełne lub selektywne ich zastosowanie.
Kwestionariusz podzielony jest na dziewięć części każda poświęcona innemu rodzajowi zaburzeń. Każda z sekcji zawiera szczegółowe podpunkty, które pomagają w precyzyjnym określeniu problemu. Przeznaczone są do identyfikacji kluczowych obszarów przed rozpoczęciem działań terapeutyczno-reedukacyjnych i wyposażone w klarowne instrukcje oraz odpowiednie narzędzia diagnostyczne.
Wśród kategorii kwestionariusza znajdują się: ocena charakterystyki ucznia, przykładowo jego zachowanie, umiejętność koncentracji, podejście do pracy czy relacje z grupą; aspekty komunikacyjne, takie jak aktywność i poprawność językowa; ocena słuchu fonematycznego, w tym testy fonetyczne; analiza umiejętności czytania i pisania; ocena umiejętności motorycznych i percepcji wzrokowej; orientacja w przestrzeni, w tym zrozumienie schematu ciała i kierunków, oraz procesy myślowe, obejmujące kojarzenie i pamięć. Każda z sekcji ma na celu wsparcie w dogłębnej analizie i zrozumieniu indywidualnych potrzeb ucznia.
