Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kwalifikacja PGF.07 Podstawy reklamy cz.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka składa się z 11 rozdziałów, które wprowadzają czytelnika w świat reklamy. Omawia podstawowe pojęcia związane z reklamą, jej różnorodne formy oraz funkcjonowanie agencji reklamowych. Dodatkowo, książka porusza tematykę związaną z zarządzaniem jakością. Czytelnicy znajdą tutaj także informacje na temat komunikatu reklamowego, strategii komunikacyjnej oraz kreatywnego podejścia do tworzenia reklam. Na końcu publikacji znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy, które ułatwiają odnalezienie kluczowych terminów i pojęć w tekście.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka składa się z 11 rozdziałów, które wprowadzają czytelnika w świat reklamy. Omawia podstawowe pojęcia związane z reklamą, jej różnorodne formy oraz funkcjonowanie agencji reklamowych. Dodatkowo, książka porusza tematykę związaną z zarządzaniem jakością. Czytelnicy znajdą tutaj także informacje na temat komunikatu reklamowego, strategii komunikacyjnej oraz kreatywnego podejścia do tworzenia reklam. Na końcu publikacji znajduje się bibliografia oraz indeks rzeczowy, które ułatwiają odnalezienie kluczowych terminów i pojęć w tekście.
