Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kwalifikacja PGF.07. Podstawy reklamy cz.2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów, które wprowadzają w zagadnienia związane z reklamą. Omawia oprogramowanie komputerowe stosowane w tej dziedzinie, analizuje język używany w reklamie oraz prezentuje podstawy kompozycji wizualnej i liternictwa. Czytelnik znajdzie w nim również informacje o materiałach i technikach wykorzystywanych w reklamie oraz dowie się, jak tworzyć różne produkty reklamowe i przeprowadzać kalkulację ich cen. Na końcu publikacji zawarto bibliografię. Informacje te pochodzą od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów, które wprowadzają w zagadnienia związane z reklamą. Omawia oprogramowanie komputerowe stosowane w tej dziedzinie, analizuje język używany w reklamie oraz prezentuje podstawy kompozycji wizualnej i liternictwa. Czytelnik znajdzie w nim również informacje o materiałach i technikach wykorzystywanych w reklamie oraz dowie się, jak tworzyć różne produkty reklamowe i przeprowadzać kalkulację ich cen. Na końcu publikacji zawarto bibliografię. Informacje te pochodzą od wydawcy.
