Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kultura szkoły w rozwoju szkoły
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Polecamy Państwu kolejny istotny podręcznik akademicki z serii „Pedagogika Nauce i Praktyce”, zatytułowany „Kultura szkoły w rozwoju szkoły”. Autorka, Inetta Nowosad, ukazuje, jak kluczowa jest rola kultury szkoły w trwałej poprawie jej funkcjonowania, unikając jednocześnie wskazywania jednej „słusznej” ścieżki, która miałaby prowadzić szkołę przez proces rekulturacji. W dobie szybkich przemian wiele osób szuka pewnych i sprawdzonych rozwiązań, które dadzą im poczucie bezpieczeństwa. Jednakże, kiedy techniczne szczegóły dominują nad zrozumieniem ich wpływu na społeczność szkolną i całą organizację, wszelkie próby poprawy tracą sens, a efektywność maleje. Kluczowe jest głębokie zrozumienie oraz poznanie i przekształcanie kultury szkoły poprzez wspólne uczenie się. Istotną zmianę można osiągnąć jedynie dzięki współpracy, uczestnictwu oraz zaangażowaniu społeczności szkolnej, wspartym refleksją opartą na badaniach.
Książka składa się z trzech rozdziałów, które umożliwiają kompleksowe spojrzenie na istotę kultury szkoły w kontekście jej rozwoju. Dzięki zawartym w niej wnioskom badawczym, czytelnik ma szansę lepiej zrozumieć nie tylko wagę i złożoność szkolnej kultury, ale także wielowymiarowość skutecznego wprowadzania zmian.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Polecamy Państwu kolejny istotny podręcznik akademicki z serii „Pedagogika Nauce i Praktyce”, zatytułowany „Kultura szkoły w rozwoju szkoły”. Autorka, Inetta Nowosad, ukazuje, jak kluczowa jest rola kultury szkoły w trwałej poprawie jej funkcjonowania, unikając jednocześnie wskazywania jednej „słusznej” ścieżki, która miałaby prowadzić szkołę przez proces rekulturacji. W dobie szybkich przemian wiele osób szuka pewnych i sprawdzonych rozwiązań, które dadzą im poczucie bezpieczeństwa. Jednakże, kiedy techniczne szczegóły dominują nad zrozumieniem ich wpływu na społeczność szkolną i całą organizację, wszelkie próby poprawy tracą sens, a efektywność maleje. Kluczowe jest głębokie zrozumienie oraz poznanie i przekształcanie kultury szkoły poprzez wspólne uczenie się. Istotną zmianę można osiągnąć jedynie dzięki współpracy, uczestnictwu oraz zaangażowaniu społeczności szkolnej, wspartym refleksją opartą na badaniach.
Książka składa się z trzech rozdziałów, które umożliwiają kompleksowe spojrzenie na istotę kultury szkoły w kontekście jej rozwoju. Dzięki zawartym w niej wnioskom badawczym, czytelnik ma szansę lepiej zrozumieć nie tylko wagę i złożoność szkolnej kultury, ale także wielowymiarowość skutecznego wprowadzania zmian.
