Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nexus
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W powieści "Nexus" z 1961 roku, będącej finałowym tomem autobiograficznego cyklu "Różoukrzyżowanie", Henry Miller, doświadczony pisarz, powraca myślami do burzliwych przeżyć związanych z małżeństwem z June Mansfield (zwanej Moną). To okres, gdy jego żona zaangażowała się w romantyczną relację z młodą, nietuzinkową malarką. Mimo bólu i poniżenia, które odczuwa, Miller, nie ustając w miłości do swojej fascynującej, choć kapryśnej partnerki, nieustannie dochodzi do siebie po trudnościach i analizuje stracone możliwości. Podtrzymuje w sobie dążenie do odnalezienia równowagi poprzez nieujrzane na razie realizacje w sferze literackiej kariery. Choć uznaje się za artystę, nie oszczędza ironii i sarkazmu wobec nowojorskiego środowiska artystycznego, krytykując jego snobizm i sztuczność. Jednocześnie w jego pismach uwidacznia się talent do przenikliwej analizy ludzkich postaw i zachowań, co nadaje jego utworom, podobnie jak poprzednim częściom trylogii, charakter monumentalnego dzieła pełnego zróżnicowanych stylów i językowych konwencji, a także wolności emocjonalnej i intelektualnej ekspresji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
W powieści "Nexus" z 1961 roku, będącej finałowym tomem autobiograficznego cyklu "Różoukrzyżowanie", Henry Miller, doświadczony pisarz, powraca myślami do burzliwych przeżyć związanych z małżeństwem z June Mansfield (zwanej Moną). To okres, gdy jego żona zaangażowała się w romantyczną relację z młodą, nietuzinkową malarką. Mimo bólu i poniżenia, które odczuwa, Miller, nie ustając w miłości do swojej fascynującej, choć kapryśnej partnerki, nieustannie dochodzi do siebie po trudnościach i analizuje stracone możliwości. Podtrzymuje w sobie dążenie do odnalezienia równowagi poprzez nieujrzane na razie realizacje w sferze literackiej kariery. Choć uznaje się za artystę, nie oszczędza ironii i sarkazmu wobec nowojorskiego środowiska artystycznego, krytykując jego snobizm i sztuczność. Jednocześnie w jego pismach uwidacznia się talent do przenikliwej analizy ludzkich postaw i zachowań, co nadaje jego utworom, podobnie jak poprzednim częściom trylogii, charakter monumentalnego dzieła pełnego zróżnicowanych stylów i językowych konwencji, a także wolności emocjonalnej i intelektualnej ekspresji.