Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing inwestorski jako proces zaspokajania...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pozyskiwanie kapitału dla finansowania aktywów przedsiębiorstwa jest fundamentalnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W szczególności młode firmy często napotykają trudności związane z ograniczoną dostępnością środków finansowych, co sprawia, że zapewnienie kapitału staje się kluczowe dla ich rozwoju i tempa wzrostu. Mimo że współczesny rynek finansowy oferuje wiele różnorodnych narzędzi, każda forma finansowania, czy to przez kredytodawców, inwestorów czy nabywców obligacji, wiąże się z określonymi wymaganiami, które trudno spełnić. Książka sugeruje, że podobnie jak w przypadku rynku konsumpcyjnego, gdzie wyzwania związane z dystrybucją promowały rozwój marketingu, także na rynku finansowym problemy z pozyskiwaniem kapitału mogą prowadzić do rozwoju marketingu inwestorskiego. Wykorzystanie tej koncepcji na rynku kapitałowym ma zwiększyć efektywność pozyskiwania finansowania. Autorzy książki analizują rynek kapitałowy z perspektywy marketingowych strategii, koncentrując się na marketingu inwestorskim jako procesie zarządzania, który umożliwia firmom zwiększenie wartości poprzez skuteczne pozyskiwanie kapitału oraz budowę trwałych i korzystnych relacji z finansującymi podmiotami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pozyskiwanie kapitału dla finansowania aktywów przedsiębiorstwa jest fundamentalnym elementem prowadzenia działalności gospodarczej. W szczególności młode firmy często napotykają trudności związane z ograniczoną dostępnością środków finansowych, co sprawia, że zapewnienie kapitału staje się kluczowe dla ich rozwoju i tempa wzrostu. Mimo że współczesny rynek finansowy oferuje wiele różnorodnych narzędzi, każda forma finansowania, czy to przez kredytodawców, inwestorów czy nabywców obligacji, wiąże się z określonymi wymaganiami, które trudno spełnić. Książka sugeruje, że podobnie jak w przypadku rynku konsumpcyjnego, gdzie wyzwania związane z dystrybucją promowały rozwój marketingu, także na rynku finansowym problemy z pozyskiwaniem kapitału mogą prowadzić do rozwoju marketingu inwestorskiego. Wykorzystanie tej koncepcji na rynku kapitałowym ma zwiększyć efektywność pozyskiwania finansowania. Autorzy książki analizują rynek kapitałowy z perspektywy marketingowych strategii, koncentrując się na marketingu inwestorskim jako procesie zarządzania, który umożliwia firmom zwiększenie wartości poprzez skuteczne pozyskiwanie kapitału oraz budowę trwałych i korzystnych relacji z finansującymi podmiotami.
