Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikacja w zarządzaniu projektami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zarządzanie zespołami projektowymi istotnie różni się od zarządzania zespołami operacyjnymi. Zespoły projektowe stoją przed wyzwaniem wykreowania unikalnego produktu lub zmodyfikowania już istniejących procesów, procedur czy systemów. Właśnie z tego względu wymagane są od nich elastyczność, kreatywne podejście oraz sprawna koordynacja działań. Kluczową rolę w pracy zespołu projektowego odgrywa skuteczna komunikacja, która w dużej mierze może przesądzić o powodzeniu lub niepowodzeniu całego projektu. Kierownik projektu musi więc posiadać rozwinięte umiejętności zarządzania komunikacją, co potwierdzają badania Project Management Institute, z których wynika, że aż 90% czasu kierownika poświęcane jest na działania związane z komunikacją. Obejmuje to prowadzenie spotkań statusowych, nieformalne negocjacje z interesariuszami i wystąpienia na konferencjach promujących projekt. Autorki książki analizują struktury procesów komunikacyjnych w różnych metodykach zarządzania projektami. Znajdujące się w publikacji szablony, listy kontrolne i schematy są praktycznymi narzędziami, które kierownicy projektów mogą wykorzystać w celu poprawy pracy zespołów i osiągania lepszych wyników. Wyniki badań wskazują, że polscy kierownicy projektów są świadomi znaczenia i skomplikowania wyzwań komunikacyjnych w zarządzaniu projektami. Niniejsza książka to cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności zarządzania komunikacją w projektach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zarządzanie zespołami projektowymi istotnie różni się od zarządzania zespołami operacyjnymi. Zespoły projektowe stoją przed wyzwaniem wykreowania unikalnego produktu lub zmodyfikowania już istniejących procesów, procedur czy systemów. Właśnie z tego względu wymagane są od nich elastyczność, kreatywne podejście oraz sprawna koordynacja działań. Kluczową rolę w pracy zespołu projektowego odgrywa skuteczna komunikacja, która w dużej mierze może przesądzić o powodzeniu lub niepowodzeniu całego projektu. Kierownik projektu musi więc posiadać rozwinięte umiejętności zarządzania komunikacją, co potwierdzają badania Project Management Institute, z których wynika, że aż 90% czasu kierownika poświęcane jest na działania związane z komunikacją. Obejmuje to prowadzenie spotkań statusowych, nieformalne negocjacje z interesariuszami i wystąpienia na konferencjach promujących projekt. Autorki książki analizują struktury procesów komunikacyjnych w różnych metodykach zarządzania projektami. Znajdujące się w publikacji szablony, listy kontrolne i schematy są praktycznymi narzędziami, które kierownicy projektów mogą wykorzystać w celu poprawy pracy zespołów i osiągania lepszych wyników. Wyniki badań wskazują, że polscy kierownicy projektów są świadomi znaczenia i skomplikowania wyzwań komunikacyjnych w zarządzaniu projektami. Niniejsza książka to cenne źródło wiedzy dla wszystkich, którzy pragną doskonalić swoje umiejętności zarządzania komunikacją w projektach.
