Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi" to szczegółowy przewodnik, w którym twórcy dzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia cyfrowych dzieł sztuki. Piotr Marecki zaprasza do rozmowy specjalistów, takich jak Jakub Argasek Argasiński, Zenon Fajfer, Paweł Janicki oraz wielu innych, którzy wyjaśniają, czym są i jak powstają różnorodne formy cyfrowe, takie jak demo, gry tekstowe, chiptune czy też kondensujące kreatywność dankowe memy czy statusy na Facebooku.
Chociaż centrum kultury cyfrowej znajduje się często na Zachodzie, a w szczególności w Stanach Zjednoczonych, istnieją również wyjątkowe, lokalne podejścia, które nie są powszechne w krajach dominujących w tej dziedzinie. To właśnie takie alternatywne narracje i lokalna inwencja stanowią istotę omawianej książki.
Wykorzystując metodę historii mówionej, książka ta pozwala na wgląd w szczegółowy fragment praktyk twórczych, związanych z określonym czasem i przestrzenią oraz często osadzonych na ikonach technologii, takich jak Commodore, Atari czy ZX Spectrum, które wzbudzają nostalgię i aktualnie przechodzą renesans.
Piotr Marecki to uznany kulturoznawca, wydawca i producent dzieł cyfrowych. Pracuje jako adiunkt na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz wykładowca w łódzkiej Filmówce. Był postdocem na Massachusetts Institute of Technology w latach 2013-2014. Jest współautorem tomiku literatury generatywnej "2X6" i inicjatorem takich projektów jak "Wiersze za sto dolarów" oraz "Sezon grzewczy". Obecnie pracuje nad monografią komputera ZX Spectrum z demoscenerami Yerzmyeyem i Hellbojem, a także prowadzi UBU lab na UJ.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Gatunki cyfrowe. Instrukcja obsługi" to szczegółowy przewodnik, w którym twórcy dzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi tworzenia cyfrowych dzieł sztuki. Piotr Marecki zaprasza do rozmowy specjalistów, takich jak Jakub Argasek Argasiński, Zenon Fajfer, Paweł Janicki oraz wielu innych, którzy wyjaśniają, czym są i jak powstają różnorodne formy cyfrowe, takie jak demo, gry tekstowe, chiptune czy też kondensujące kreatywność dankowe memy czy statusy na Facebooku.
Chociaż centrum kultury cyfrowej znajduje się często na Zachodzie, a w szczególności w Stanach Zjednoczonych, istnieją również wyjątkowe, lokalne podejścia, które nie są powszechne w krajach dominujących w tej dziedzinie. To właśnie takie alternatywne narracje i lokalna inwencja stanowią istotę omawianej książki.
Wykorzystując metodę historii mówionej, książka ta pozwala na wgląd w szczegółowy fragment praktyk twórczych, związanych z określonym czasem i przestrzenią oraz często osadzonych na ikonach technologii, takich jak Commodore, Atari czy ZX Spectrum, które wzbudzają nostalgię i aktualnie przechodzą renesans.
Piotr Marecki to uznany kulturoznawca, wydawca i producent dzieł cyfrowych. Pracuje jako adiunkt na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz wykładowca w łódzkiej Filmówce. Był postdocem na Massachusetts Institute of Technology w latach 2013-2014. Jest współautorem tomiku literatury generatywnej "2X6" i inicjatorem takich projektów jak "Wiersze za sto dolarów" oraz "Sezon grzewczy". Obecnie pracuje nad monografią komputera ZX Spectrum z demoscenerami Yerzmyeyem i Hellbojem, a także prowadzi UBU lab na UJ.
