Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Filozofia form symbolicznych. Część 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Interpretacja Cassirera dotycząca myślenia mitycznego koncentruje się na formie myśli jako sposobie konceptualizacji rzeczywistości, a nie na analizie treści samej wyobraźni mitycznej czy jej konkretnych przejawów. Korzysta on z ustaleń dziedzin takich jak etnologia, etnografia, językoznawstwo, filologia klasyczna, mito-znawstwo porównawcze oraz religioznawstwo, aby oprzeć swoją analizę na solidnych podstawach naukowych. Wbrew powszechnym przekonaniom, które wciąż bywają obecne i które postrzegają mit jako wyraz nierozumu lub umysłowej niedojrzałości, Cassirer argumentuje, że mit ma unikalną zdolność do tworzenia form i obiektywizacji rzeczywistości. Zamiast uznawać mit za zbiór prymitywnych wyobrażeń i przesądów, Cassirer dostrzega w nim niezależną funkcję konstrukcyjną, ukierunkowującą myślenie i dającą nową perspektywę na rozumienie otaczającego nas świata.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Interpretacja Cassirera dotycząca myślenia mitycznego koncentruje się na formie myśli jako sposobie konceptualizacji rzeczywistości, a nie na analizie treści samej wyobraźni mitycznej czy jej konkretnych przejawów. Korzysta on z ustaleń dziedzin takich jak etnologia, etnografia, językoznawstwo, filologia klasyczna, mito-znawstwo porównawcze oraz religioznawstwo, aby oprzeć swoją analizę na solidnych podstawach naukowych. Wbrew powszechnym przekonaniom, które wciąż bywają obecne i które postrzegają mit jako wyraz nierozumu lub umysłowej niedojrzałości, Cassirer argumentuje, że mit ma unikalną zdolność do tworzenia form i obiektywizacji rzeczywistości. Zamiast uznawać mit za zbiór prymitywnych wyobrażeń i przesądów, Cassirer dostrzega w nim niezależną funkcję konstrukcyjną, ukierunkowującą myślenie i dającą nową perspektywę na rozumienie otaczającego nas świata.
