Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Drugie spojrzenie na planetę Ksi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Na odległej planecie Ksi wybuchła rewolucja, a kolonia, od długiego czasu kontrolowana przez potomków fanatyków, stara się przetrwać w chaosie. Przybysze z Ziemi staną przed trudnym zadaniem i próbują odpowiedzieć na pytanie, czy są w stanie wprowadzić jakąkolwiek zmianę w tej napiętej sytuacji.
Komandor Sloth kończy swoją misję na planecie, lecz zanim to uczyni, pozostawia czterech wyszkolonych ludzi, których rolą jest wspierać zniewolonych kolonistów w ich walce o lepsze jutro. Chociaż pełni są entuzjazmu, brakuje im niezbędnego doświadczenia, a każdy z nich ma inną wizję tego, jak powinna przebiegać ich misja. Sloth zachęca ich do strategicznej rozgrywki, którą określa mianem gry w żywe szachy — gry, która nie ma żadnych zasad, poza jedną: żadna krzywda nie może spotkać mieszkańców Ksi. Komandor dał jasno do zrozumienia, że w imię wyższego celu dozwolone są nawet kłamstwa, manipulacje i inscenizacja wydarzeń.
Niespodziewanie jednak misja zaczyna się komplikować, a członkowie zespołu z Ziemi zostają zmuszeni do walki o własne życie. Komandor Sloth, który ponownie otrzymuje zadanie powrotu na Ksi, napotyka jednak nieprzewidziane przeszkody na swojej drodze, co może zaważyć na sukcesie całej wyprawy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Na odległej planecie Ksi wybuchła rewolucja, a kolonia, od długiego czasu kontrolowana przez potomków fanatyków, stara się przetrwać w chaosie. Przybysze z Ziemi staną przed trudnym zadaniem i próbują odpowiedzieć na pytanie, czy są w stanie wprowadzić jakąkolwiek zmianę w tej napiętej sytuacji.
Komandor Sloth kończy swoją misję na planecie, lecz zanim to uczyni, pozostawia czterech wyszkolonych ludzi, których rolą jest wspierać zniewolonych kolonistów w ich walce o lepsze jutro. Chociaż pełni są entuzjazmu, brakuje im niezbędnego doświadczenia, a każdy z nich ma inną wizję tego, jak powinna przebiegać ich misja. Sloth zachęca ich do strategicznej rozgrywki, którą określa mianem gry w żywe szachy — gry, która nie ma żadnych zasad, poza jedną: żadna krzywda nie może spotkać mieszkańców Ksi. Komandor dał jasno do zrozumienia, że w imię wyższego celu dozwolone są nawet kłamstwa, manipulacje i inscenizacja wydarzeń.
Niespodziewanie jednak misja zaczyna się komplikować, a członkowie zespołu z Ziemi zostają zmuszeni do walki o własne życie. Komandor Sloth, który ponownie otrzymuje zadanie powrotu na Ksi, napotyka jednak nieprzewidziane przeszkody na swojej drodze, co może zaważyć na sukcesie całej wyprawy.
