Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Śpiewa to, co milczy. Tam, gdzie oddech. Wiersze
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co właściwie wiedzą poeci? Adam Zagajewski podchodzi do tego zagadnienia z wieloma różnymi perspektywami. W jednym z jego utworów można znaleźć stwierdzenie, że „nic nie wiedzą, ale zapisują pojedyncze metafory”, podczas gdy w innym sugeruje, że „może tylko udawaliśmy, że nic nie wiemy…”. Poezja, podobnie jak śpiew, wywodzi się z „miejsca, gdzie rodzi się oddech”, lecz jej esencja często pozostaje ukryta w ciszy, bo „śpiewa to, co milczy”. Odbiór wierszy wymaga zatem indywidualnego podejścia, wolnego od stereotypów i uprzedzeń.
Zasięgnęłam opinii krytyków i naukowców: profesora muzykologii, eseistki z wykształceniem historyka sztuki, tłumacza będącego również poetą oraz poety pełniącego rolę badacza literatury. Mimo różnorodności ich poglądów, wszystkie te opinie znalazły swoje miejsce w tej książce. Zachęcam też czytelników do podobnego zawieszenia osądów przy wyborze wierszy, który pozwala spojrzeć na twórczość Adama Zagajewskiego w świeży sposób, niezależnie czy są to jego dawne czy najnowsze utwory. Anna Czabanowska-Wróbel
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co właściwie wiedzą poeci? Adam Zagajewski podchodzi do tego zagadnienia z wieloma różnymi perspektywami. W jednym z jego utworów można znaleźć stwierdzenie, że „nic nie wiedzą, ale zapisują pojedyncze metafory”, podczas gdy w innym sugeruje, że „może tylko udawaliśmy, że nic nie wiemy…”. Poezja, podobnie jak śpiew, wywodzi się z „miejsca, gdzie rodzi się oddech”, lecz jej esencja często pozostaje ukryta w ciszy, bo „śpiewa to, co milczy”. Odbiór wierszy wymaga zatem indywidualnego podejścia, wolnego od stereotypów i uprzedzeń.
Zasięgnęłam opinii krytyków i naukowców: profesora muzykologii, eseistki z wykształceniem historyka sztuki, tłumacza będącego również poetą oraz poety pełniącego rolę badacza literatury. Mimo różnorodności ich poglądów, wszystkie te opinie znalazły swoje miejsce w tej książce. Zachęcam też czytelników do podobnego zawieszenia osądów przy wyborze wierszy, który pozwala spojrzeć na twórczość Adama Zagajewskiego w świeży sposób, niezależnie czy są to jego dawne czy najnowsze utwory. Anna Czabanowska-Wróbel
