Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Armada
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zack Lightman od zawsze bujał w obłokach, tęskniąc za światem, który przypominałby filmy i gry komputerowe, które tak bardzo uwielbia. Marzył, że może jakimś cudem jego monotonna codzienność zostanie zaburzona przez niezwykłe wydarzenie, które zabierze go w kosmiczną przygodę. Chociaż zdaje sobie sprawę, że granica między rzeczywistością a fantazją jest wyraźnie zarysowana, wie, że w prawdziwym świecie nadpobudliwi nastoletni gracze nie mają okazji zbawiać świata. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia, gdy na własne oczy ujrzy latający spodek. Co więcej, statek kosmitów wydaje się być żywcem wyciągnięty z jego ulubionej gry, symulatora lotów „Armada”.
Zack wie, że nie oszalał, a jego umiejętności — podobnie jak zdolności milionów graczy na całym świecie — staną się kluczowe dla ocalenia Ziemi. Wreszcie jego marzenia o przygodzie stają się rzeczywistością! Niemniej jednak, w jego umyśle kiełkuje niepokojąca wątpliwość, wzmacniana wspomnieniami z książek science-fiction, które towarzyszyły mu od najmłodszych lat. Czyżby coś w tej sytuacji było zbyt... znajome?
Ta powieść to inteligentne połączenie znanych konwencji science-fiction z dynamicznym i nieprzewidywalnym thrillerem. Jest to klasyczna opowieść o dojrzewaniu i inwazji kosmitów, jakiej jeszcze nie spotkaliście – książka, od której trudno się oderwać.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
7.00 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
5.43 zł
dobry

- normalne ślady użytkowania wynikające z kartkowania podczas czytania
- brak większych uszkodzeń lub zagięć
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 1
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 4 szt.
Zack Lightman od zawsze bujał w obłokach, tęskniąc za światem, który przypominałby filmy i gry komputerowe, które tak bardzo uwielbia. Marzył, że może jakimś cudem jego monotonna codzienność zostanie zaburzona przez niezwykłe wydarzenie, które zabierze go w kosmiczną przygodę. Chociaż zdaje sobie sprawę, że granica między rzeczywistością a fantazją jest wyraźnie zarysowana, wie, że w prawdziwym świecie nadpobudliwi nastoletni gracze nie mają okazji zbawiać świata. Jednak pewnego dnia wszystko się zmienia, gdy na własne oczy ujrzy latający spodek. Co więcej, statek kosmitów wydaje się być żywcem wyciągnięty z jego ulubionej gry, symulatora lotów „Armada”.
Zack wie, że nie oszalał, a jego umiejętności — podobnie jak zdolności milionów graczy na całym świecie — staną się kluczowe dla ocalenia Ziemi. Wreszcie jego marzenia o przygodzie stają się rzeczywistością! Niemniej jednak, w jego umyśle kiełkuje niepokojąca wątpliwość, wzmacniana wspomnieniami z książek science-fiction, które towarzyszyły mu od najmłodszych lat. Czyżby coś w tej sytuacji było zbyt... znajome?
Ta powieść to inteligentne połączenie znanych konwencji science-fiction z dynamicznym i nieprzewidywalnym thrillerem. Jest to klasyczna opowieść o dojrzewaniu i inwazji kosmitów, jakiej jeszcze nie spotkaliście – książka, od której trudno się oderwać.