Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kreatywność w reklamie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak formułować angażujące teksty promocyjne i ulepszać swoje kompetencje w tym zakresie? Jak stworzyć kreatywną i unikalną kampanię reklamową, która znacząco wpłynie na jej powodzenie? Te pytania, a także wiele innych, zostają podjęte w tej książce. Autorka, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, dzieli się narzędziami i sekretami profesjonalnych twórców reklam. Książka łączy teorię z praktyką, oferując zarówno szczegółowe wyjaśnienia, jak modele, definicje i przykłady, jak i interaktywne elementy, które uczą efektywnego wykorzystywania słów, obrazów i dźwięków w reklamach.
Pozycja poświęca uwagę również tematom takim jak techniki kreatywne w reklamie, nieustanna poprawa warsztatu copywritera, najnowsze kreatywne trendy oraz kwestia włączania reklamy w jednolity plan marketingowy, w tym jej integracji z innymi działaniami promocyjnymi. W treści tej książki odnajdziemy liczne przykłady z rzeczywistych kampanii zarówno z Polski, jak i krajów zachodnich. Każdy rozdział kończy się pytaniami do dyskusji, ćwiczeniami oraz zadaniami rozwijającymi kreatywność, a całość zamyka słownik terminu związanego z profesjonalnym żargonem reklamowym. Książka ta stanowi wartościowy materiał dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, filologii oraz dla pracowników agencji reklamowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak formułować angażujące teksty promocyjne i ulepszać swoje kompetencje w tym zakresie? Jak stworzyć kreatywną i unikalną kampanię reklamową, która znacząco wpłynie na jej powodzenie? Te pytania, a także wiele innych, zostają podjęte w tej książce. Autorka, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, dzieli się narzędziami i sekretami profesjonalnych twórców reklam. Książka łączy teorię z praktyką, oferując zarówno szczegółowe wyjaśnienia, jak modele, definicje i przykłady, jak i interaktywne elementy, które uczą efektywnego wykorzystywania słów, obrazów i dźwięków w reklamach.
Pozycja poświęca uwagę również tematom takim jak techniki kreatywne w reklamie, nieustanna poprawa warsztatu copywritera, najnowsze kreatywne trendy oraz kwestia włączania reklamy w jednolity plan marketingowy, w tym jej integracji z innymi działaniami promocyjnymi. W treści tej książki odnajdziemy liczne przykłady z rzeczywistych kampanii zarówno z Polski, jak i krajów zachodnich. Każdy rozdział kończy się pytaniami do dyskusji, ćwiczeniami oraz zadaniami rozwijającymi kreatywność, a całość zamyka słownik terminu związanego z profesjonalnym żargonem reklamowym. Książka ta stanowi wartościowy materiał dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, filologii oraz dla pracowników agencji reklamowych.
