Książka - Kreatywność w reklamie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Kreatywność w reklamie

Kreatywność w reklamie

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Jak formułować angażujące teksty promocyjne i ulepszać swoje kompetencje w tym zakresie? Jak stworzyć kreatywną i unikalną kampanię reklamową, która znacząco wpłynie na jej powodzenie? Te pytania, a także wiele innych, zostają podjęte w tej książce. Autorka, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, dzieli się narzędziami i sekretami profesjonalnych twórców reklam. Książka łączy teorię z praktyką, oferując zarówno szczegółowe wyjaśnienia, jak modele, definicje i przykłady, jak i interaktywne elementy, które uczą efektywnego wykorzystywania słów, obrazów i dźwięków w reklamach.

Pozycja poświęca uwagę również tematom takim jak techniki kreatywne w reklamie, nieustanna poprawa warsztatu copywritera, najnowsze kreatywne trendy oraz kwestia włączania reklamy w jednolity plan marketingowy, w tym jej integracji z innymi działaniami promocyjnymi. W treści tej książki odnajdziemy liczne przykłady z rzeczywistych kampanii zarówno z Polski, jak i krajów zachodnich. Każdy rozdział kończy się pytaniami do dyskusji, ćwiczeniami oraz zadaniami rozwijającymi kreatywność, a całość zamyka słownik terminu związanego z profesjonalnym żargonem reklamowym. Książka ta stanowi wartościowy materiał dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, filologii oraz dla pracowników agencji reklamowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Jak formułować angażujące teksty promocyjne i ulepszać swoje kompetencje w tym zakresie? Jak stworzyć kreatywną i unikalną kampanię reklamową, która znacząco wpłynie na jej powodzenie? Te pytania, a także wiele innych, zostają podjęte w tej książce. Autorka, opierając się na swoim bogatym doświadczeniu, dzieli się narzędziami i sekretami profesjonalnych twórców reklam. Książka łączy teorię z praktyką, oferując zarówno szczegółowe wyjaśnienia, jak modele, definicje i przykłady, jak i interaktywne elementy, które uczą efektywnego wykorzystywania słów, obrazów i dźwięków w reklamach.

Pozycja poświęca uwagę również tematom takim jak techniki kreatywne w reklamie, nieustanna poprawa warsztatu copywritera, najnowsze kreatywne trendy oraz kwestia włączania reklamy w jednolity plan marketingowy, w tym jej integracji z innymi działaniami promocyjnymi. W treści tej książki odnajdziemy liczne przykłady z rzeczywistych kampanii zarówno z Polski, jak i krajów zachodnich. Każdy rozdział kończy się pytaniami do dyskusji, ćwiczeniami oraz zadaniami rozwijającymi kreatywność, a całość zamyka słownik terminu związanego z profesjonalnym żargonem reklamowym. Książka ta stanowi wartościowy materiał dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, filologii oraz dla pracowników agencji reklamowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 24.14 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 247
Rok wydania: 2003
Rozmiar: 165 × 235 mm
ID: 9788301143923
Autorzy:

Dane producenta:

Wydawnictwo Naukowe PWN , UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2, 02-460 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 226954800

Inne książki: Anna Murdoch

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info