Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Krakowskie podania, legendy i zwyczaje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Verso Kraków 2007, ISBN: 978-83-919281-3-4, wymiary 115 x 185 mm, 72 strony, oprawa miękka, tłumaczenie: Jan Lorenowicz.
Wyobraźmy sobie świat, w którym ludzka natura jest pozbawiona zła, a uczciwość dominuje w każdej rozmowie. W takim przypadku nasza uwaga skierowana byłaby wyłącznie na dochodzenie do prawdy, nie przejmując się, czy to nasze poglądy, czy też argumenty przeciwnika okazałyby się słuszne. Ważność tej kwestii byłaby dla nas marginalna albo przynajmniej nie przyznawalibyśmy jej kluczowego znaczenia. Jednakże w dzisiejszych czasach jest wręcz przeciwnie - to, kto ma rację, jest sprawą najwyższej wagi. W książce "Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów" Artur Schopenhauer bada tę paradoksalną sytuację, pokazując, jak silne są motywy, które kształtują nasze dyskusje.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Verso Kraków 2007, ISBN: 978-83-919281-3-4, wymiary 115 x 185 mm, 72 strony, oprawa miękka, tłumaczenie: Jan Lorenowicz.
Wyobraźmy sobie świat, w którym ludzka natura jest pozbawiona zła, a uczciwość dominuje w każdej rozmowie. W takim przypadku nasza uwaga skierowana byłaby wyłącznie na dochodzenie do prawdy, nie przejmując się, czy to nasze poglądy, czy też argumenty przeciwnika okazałyby się słuszne. Ważność tej kwestii byłaby dla nas marginalna albo przynajmniej nie przyznawalibyśmy jej kluczowego znaczenia. Jednakże w dzisiejszych czasach jest wręcz przeciwnie - to, kto ma rację, jest sprawą najwyższej wagi. W książce "Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów" Artur Schopenhauer bada tę paradoksalną sytuację, pokazując, jak silne są motywy, które kształtują nasze dyskusje.
