Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konceptualizacje przedmiotu badań pedagogiki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Z perspektywy wewnętrznej dyscypliny, jaką jest pedagogika, pojawiają się liczne zagadnienia, które wymagają gruntownego przemyślenia. Przede wszystkim dotyczą one historycznych przemian, które ukształtowały przedmiot badań od kiedy pedagogika stała się dziedziną akademicką. Kluczowym jest także różnorodność metodologiczna w badaniach pedagogicznych, zwłaszcza w kontekście metod zbierania i analizy danych. Kolejnym ważnym punktem jest zróżnicowanie perspektyw teoretycznych, które nadają sens zebranym danym i stanowią podstawę dla interpretacji. Ostatnim elementem jest wewnętrzne różnicowanie się przedmiotu badań pedagogiki w jej głównych subdyscyplinach, takich jak pedagogika ogólna, teoria wychowania, dydaktyka czy pedagogika społeczna.
Książka, o której mowa, koncentruje się właśnie na tych zagadnieniach, prezentując wyniki analiz, które były przedmiotem dyskusji podczas II Ogólnopolskiego Seminarium Metodologii Pedagogiki, zorganizowanego w 2007 roku na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Publikacja z pewnością zainteresuje badaczy, nauczycieli akademickich oraz studentów pedagogiki, oferując im cenne wglądy w zachodzące zmiany i różnorodności w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Z perspektywy wewnętrznej dyscypliny, jaką jest pedagogika, pojawiają się liczne zagadnienia, które wymagają gruntownego przemyślenia. Przede wszystkim dotyczą one historycznych przemian, które ukształtowały przedmiot badań od kiedy pedagogika stała się dziedziną akademicką. Kluczowym jest także różnorodność metodologiczna w badaniach pedagogicznych, zwłaszcza w kontekście metod zbierania i analizy danych. Kolejnym ważnym punktem jest zróżnicowanie perspektyw teoretycznych, które nadają sens zebranym danym i stanowią podstawę dla interpretacji. Ostatnim elementem jest wewnętrzne różnicowanie się przedmiotu badań pedagogiki w jej głównych subdyscyplinach, takich jak pedagogika ogólna, teoria wychowania, dydaktyka czy pedagogika społeczna.
Książka, o której mowa, koncentruje się właśnie na tych zagadnieniach, prezentując wyniki analiz, które były przedmiotem dyskusji podczas II Ogólnopolskiego Seminarium Metodologii Pedagogiki, zorganizowanego w 2007 roku na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Publikacja z pewnością zainteresuje badaczy, nauczycieli akademickich oraz studentów pedagogiki, oferując im cenne wglądy w zachodzące zmiany i różnorodności w tej dziedzinie.
