Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T.1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja koncentruje się na badaniach teoretycznych i praktycznych dotyczących komunikacji lokalno-regionalnej. W pierwszej części książki przedstawiono teoretyczne podstawy lokalnej komunikacji, które wprowadzają w tematykę. Kolejne części zawierają artykuły będące wynikiem badań empirycznych, odnoszących się do różnych aspektów procesu komunikacji na szczeblu lokalnym i regionalnym, takich jak treść mediów, audytorium mediów lokalnych i regionalnych, a także dziennikarstwo w tych obszarach. Ważnym elementem książki są teksty opisujące zagraniczne tło komunikacji lokalno-regionalnej, zilustrowane przykładami z Rosji, Niemiec, Hiszpanii, Ukrainy, Australii i Łotwy. Całość ma charakter medioznawczy, skierowana jest do osób interesujących się teorią i praktyką komunikacji lokalno-regionalnej, w tym przedstawicieli środowiska akademickiego, studentów dziennikarstwa oraz praktyków związanych z mediami lokalnymi i regionalnymi.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja koncentruje się na badaniach teoretycznych i praktycznych dotyczących komunikacji lokalno-regionalnej. W pierwszej części książki przedstawiono teoretyczne podstawy lokalnej komunikacji, które wprowadzają w tematykę. Kolejne części zawierają artykuły będące wynikiem badań empirycznych, odnoszących się do różnych aspektów procesu komunikacji na szczeblu lokalnym i regionalnym, takich jak treść mediów, audytorium mediów lokalnych i regionalnych, a także dziennikarstwo w tych obszarach. Ważnym elementem książki są teksty opisujące zagraniczne tło komunikacji lokalno-regionalnej, zilustrowane przykładami z Rosji, Niemiec, Hiszpanii, Ukrainy, Australii i Łotwy. Całość ma charakter medioznawczy, skierowana jest do osób interesujących się teorią i praktyką komunikacji lokalno-regionalnej, w tym przedstawicieli środowiska akademickiego, studentów dziennikarstwa oraz praktyków związanych z mediami lokalnymi i regionalnymi.
