Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta skupia się na badaniu zarówno teoretycznych, jak i praktycznych wymiarów komunikacji na poziomie lokalnym i regionalnym. Prace zawarte w książce, oparte na wynikach badań empirycznych, koncentrują się przede wszystkim na komunikacji wyborczej w kontekście rywalizacji samorządowej, politykach informacyjnych samorządów oraz działalności mediów działających lokalnie i regionalnie. Autorzy podkreślają znaczenie badań empirycznych, ukazując w szczegółowej analizie różnorodność funkcji komunikowania, co w istotnym stopniu wpływa na rozwój wspólnot lokalnych i regionalnych. Książka łączy w sobie naukowe podejścia medioznawstwa i politologii, będąc wartościową lekturą dla osób zainteresowanych związkami między mediami a polityką na poziomie lokalnym i regionalnym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta skupia się na badaniu zarówno teoretycznych, jak i praktycznych wymiarów komunikacji na poziomie lokalnym i regionalnym. Prace zawarte w książce, oparte na wynikach badań empirycznych, koncentrują się przede wszystkim na komunikacji wyborczej w kontekście rywalizacji samorządowej, politykach informacyjnych samorządów oraz działalności mediów działających lokalnie i regionalnie. Autorzy podkreślają znaczenie badań empirycznych, ukazując w szczegółowej analizie różnorodność funkcji komunikowania, co w istotnym stopniu wpływa na rozwój wspólnot lokalnych i regionalnych. Książka łączy w sobie naukowe podejścia medioznawstwa i politologii, będąc wartościową lekturą dla osób zainteresowanych związkami między mediami a polityką na poziomie lokalnym i regionalnym.
