Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje pracowników uczelni badawczych...
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka zgłębia kluczowe kompetencje niezbędne dla kadry naukowej i wsparcia, jednocześnie analizując stopień ich rozwoju. W Europie oraz na świecie coraz więcej uczelni docenia potencjał, jaki niesie zarządzanie poprzez kompetencje pracowników akademickich; mimo to, dla wielu instytucji jest to wciąż nowatorskie podejście. W publikacji zaprezentowane wyniki badań ukazują złożoność tych zagadnień. Szczególny nacisk położono na zależności między kompetencjami a skutecznością na poziomie indywidualnym, zespołów badawczych oraz całych uczelni.
Zauważono, że kompetencje społeczne są istotnym elementem umiejętności zawodowych zarówno wśród kadry badawczej, jak i wspierającej. Widoczne jest zróżnicowanie ocen oraz różnice między oczekiwaniami a rzeczywistymi ocenami, czyli tzw. "luka kompetencyjna". Odkryto również, że nie tylko poziom ocen, ale i ich relacja z efektywnością jest istotna. Dla przykładu, wśród asystentów kluczowe były myślenie analityczne, sumienność i współpraca, podczas gdy dla adiunktów znaczenie miało dążenie do rezultatów i organizacja pracy własnej.
Wyniki badań potwierdzają, że rozwój naukowców to złożony proces, gdzie różnorodne kompetencje odgrywają ważną rolę na różnych etapach kariery. Sukces nie zależy jedynie od solidnej wiedzy merytorycznej, co jest ważnym przesłaniem dla osób zaczynających swoją ścieżkę naukową. Nie można rozwijać kompetencji kadry naukowej w oderwaniu od kadry wsparcia - sukces uczelni wymaga zintegrowanego rozwoju obu grup. W szczególności polskim uczelniom wciąż brakuje wzmocnionego wsparcia dla zespołów administracyjnych. Autorami książki jest zespół interdyscyplinarny, reprezentujący dziedziny takie jak psychologia, zarządzanie i prawo. W skład zespołu wchodzą przedstawiciele kadry naukowej i pracowników wsparcia, zajmujący różne pozycje - od profesorów po doktorantów, a także menedżerów i pracowników szeregowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
48.11 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Książka zgłębia kluczowe kompetencje niezbędne dla kadry naukowej i wsparcia, jednocześnie analizując stopień ich rozwoju. W Europie oraz na świecie coraz więcej uczelni docenia potencjał, jaki niesie zarządzanie poprzez kompetencje pracowników akademickich; mimo to, dla wielu instytucji jest to wciąż nowatorskie podejście. W publikacji zaprezentowane wyniki badań ukazują złożoność tych zagadnień. Szczególny nacisk położono na zależności między kompetencjami a skutecznością na poziomie indywidualnym, zespołów badawczych oraz całych uczelni.
Zauważono, że kompetencje społeczne są istotnym elementem umiejętności zawodowych zarówno wśród kadry badawczej, jak i wspierającej. Widoczne jest zróżnicowanie ocen oraz różnice między oczekiwaniami a rzeczywistymi ocenami, czyli tzw. "luka kompetencyjna". Odkryto również, że nie tylko poziom ocen, ale i ich relacja z efektywnością jest istotna. Dla przykładu, wśród asystentów kluczowe były myślenie analityczne, sumienność i współpraca, podczas gdy dla adiunktów znaczenie miało dążenie do rezultatów i organizacja pracy własnej.
Wyniki badań potwierdzają, że rozwój naukowców to złożony proces, gdzie różnorodne kompetencje odgrywają ważną rolę na różnych etapach kariery. Sukces nie zależy jedynie od solidnej wiedzy merytorycznej, co jest ważnym przesłaniem dla osób zaczynających swoją ścieżkę naukową. Nie można rozwijać kompetencji kadry naukowej w oderwaniu od kadry wsparcia - sukces uczelni wymaga zintegrowanego rozwoju obu grup. W szczególności polskim uczelniom wciąż brakuje wzmocnionego wsparcia dla zespołów administracyjnych. Autorami książki jest zespół interdyscyplinarny, reprezentujący dziedziny takie jak psychologia, zarządzanie i prawo. W skład zespołu wchodzą przedstawiciele kadry naukowej i pracowników wsparcia, zajmujący różne pozycje - od profesorów po doktorantów, a także menedżerów i pracowników szeregowych.