Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kocham czytać. Samogłoski nosowe. Zeszyt 17
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Słowa uwzględnione w tej pomocy edukacyjnej zostały podzielone na 14 kategorii, zgodnie z metodą opracowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską w serii "Kocham Czytać". Podczas zaproponowanej aktywności dzieci przyłączają wagony do lokomotywy i czytają wyrazy znajdujące się na nich. Zainteresowanie, co tym razem kryje w sobie skład pociągu, wzbogaca zabawę i czyni ją bardziej angażującą. Uczniowie po odczytaniu słowa wyjaśniają jego znaczenie, tworzą z nim zdania, szukają powtarzających się sylab, wskazują podobieństwa i różnice, a także tworzą nowe słowa przez dodanie sylab lub liter do bazowego wyrazu. Materiały te są przydatne dla dzieci zagrożonych dysleksją, z trudnościami w czytaniu i pisaniu, nawykiem literowania, niedorozwojem mowy typu afazyjnego oraz dzieci uczących się czytać wczesnodziecięco.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Słowa uwzględnione w tej pomocy edukacyjnej zostały podzielone na 14 kategorii, zgodnie z metodą opracowaną przez prof. Jagodę Cieszyńską w serii "Kocham Czytać". Podczas zaproponowanej aktywności dzieci przyłączają wagony do lokomotywy i czytają wyrazy znajdujące się na nich. Zainteresowanie, co tym razem kryje w sobie skład pociągu, wzbogaca zabawę i czyni ją bardziej angażującą. Uczniowie po odczytaniu słowa wyjaśniają jego znaczenie, tworzą z nim zdania, szukają powtarzających się sylab, wskazują podobieństwa i różnice, a także tworzą nowe słowa przez dodanie sylab lub liter do bazowego wyrazu. Materiały te są przydatne dla dzieci zagrożonych dysleksją, z trudnościami w czytaniu i pisaniu, nawykiem literowania, niedorozwojem mowy typu afazyjnego oraz dzieci uczących się czytać wczesnodziecięco.
