Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Klimat organizacyjny jako narzędzie (de)motywowania pracowników
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka przybliża istotę klimatu organizacyjnego, który odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu postawy pracownika, wpływając na jego aktywność, neutralność, bierne podejście czy negację. Każda organizacja charakteryzuje się unikalnym klimatem, który można zrozumieć tylko poprzez dogłębną analizę. Złożoność tego zagadnienia prowadzi do wielu pytań, które są inspiracją do dalszych badań i rozważań. Klimat organizacyjny tworzy się pod wpływem różnych czynników, które mogą zarówno wspierać, jak i hamować rozwój organizacji, niekiedy prowadząc do stagnacji i utraty elastyczności w reagowaniu na zmiany.
Autorka w książce odpowiada na kluczowe pytania dotyczące klimatu organizacyjnego, co czyni ją użyteczną zarówno dla teoretyków, jak i praktyków z różnych dziedzin nauki. Omawiane są m.in.: elementarne składniki klimatu rozpoznawane przez badaczy z całego świata, różnice między klimatem a kulturą organizacyjną, wpływ, jaki klimat ma na efektywność działania organizacji oraz wzajemne zależności między poszczególnymi elementami klimatu i ich wpływem na biznes. Ponadto, przedstawiane są czynniki obniżające efektywność organizacyjną, a także specyfika relacji między klimatem a motywacją pracowników. Książka rozważa również wyzwania stojące przed współczesnymi menedżerami w świecie zdominowanym przez zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność (VUCA).
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka przybliża istotę klimatu organizacyjnego, który odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu postawy pracownika, wpływając na jego aktywność, neutralność, bierne podejście czy negację. Każda organizacja charakteryzuje się unikalnym klimatem, który można zrozumieć tylko poprzez dogłębną analizę. Złożoność tego zagadnienia prowadzi do wielu pytań, które są inspiracją do dalszych badań i rozważań. Klimat organizacyjny tworzy się pod wpływem różnych czynników, które mogą zarówno wspierać, jak i hamować rozwój organizacji, niekiedy prowadząc do stagnacji i utraty elastyczności w reagowaniu na zmiany.
Autorka w książce odpowiada na kluczowe pytania dotyczące klimatu organizacyjnego, co czyni ją użyteczną zarówno dla teoretyków, jak i praktyków z różnych dziedzin nauki. Omawiane są m.in.: elementarne składniki klimatu rozpoznawane przez badaczy z całego świata, różnice między klimatem a kulturą organizacyjną, wpływ, jaki klimat ma na efektywność działania organizacji oraz wzajemne zależności między poszczególnymi elementami klimatu i ich wpływem na biznes. Ponadto, przedstawiane są czynniki obniżające efektywność organizacyjną, a także specyfika relacji między klimatem a motywacją pracowników. Książka rozważa również wyzwania stojące przed współczesnymi menedżerami w świecie zdominowanym przez zmienność, niepewność, złożoność i niejednoznaczność (VUCA).
