Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kino po Kinie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Andrzej Gwóźdź, jako redaktor naukowy, wprowadza nas w fascynujący świat współczesnej kultury audiowizualnej, pokazując, jak głęboko przemyślane i aktualne są zagadnienia poruszone w tomie "Kino po kinie". Gwóźdź, doskonale rozeznany w nurtach międzynarodowych, zręcznie łączy aspekty filozoficzne i socjologiczne, tworząc projekt skupiający się na współczesnych formach uczestnictwa w kulturze w XXI wieku.
Książka stanowi zbiór esejów autorstwa badaczy z różnych europejskich krajów. Polska refleksja nad mediami i kulturą jest tutaj reprezentowana przez naukowców z licznych ośrodków akademickich. Centralnym punktem pracy jest esej Gwóździa „Film po kinie - kino po filmie”, który stawia kluczowe pytania na temat obecnej kondycji filmowej i audiowizualnej rzeczywistości w dobie cyfrowej transformacji. Autorzy kolejnych rozdziałów rozwijają te zagadnienia, sugerując potrzebę redefinicji dotychczasowych pojęć związanych z filmem, takich jak autor czy widz, w odpowiedzi na wyzwania współczesności.
Książka nie tylko prowokuje do przemyśleń, ale też odkrywa przed czytelnikiem związki między rozwojem technologicznym a nowymi formami doświadczenia kulturowego, które kiedyś były nie do pomyślenia. Jest to nieoceniony podręcznik akademicki, który znajdzie zastosowanie na kierunkach humanistycznych takich jak kulturoznawstwo, historia sztuki, socjologia czy filozofia, a także zainteresuje szerokie grono odbiorców spoza świata nauki.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Andrzej Gwóźdź, jako redaktor naukowy, wprowadza nas w fascynujący świat współczesnej kultury audiowizualnej, pokazując, jak głęboko przemyślane i aktualne są zagadnienia poruszone w tomie "Kino po kinie". Gwóźdź, doskonale rozeznany w nurtach międzynarodowych, zręcznie łączy aspekty filozoficzne i socjologiczne, tworząc projekt skupiający się na współczesnych formach uczestnictwa w kulturze w XXI wieku.
Książka stanowi zbiór esejów autorstwa badaczy z różnych europejskich krajów. Polska refleksja nad mediami i kulturą jest tutaj reprezentowana przez naukowców z licznych ośrodków akademickich. Centralnym punktem pracy jest esej Gwóździa „Film po kinie - kino po filmie”, który stawia kluczowe pytania na temat obecnej kondycji filmowej i audiowizualnej rzeczywistości w dobie cyfrowej transformacji. Autorzy kolejnych rozdziałów rozwijają te zagadnienia, sugerując potrzebę redefinicji dotychczasowych pojęć związanych z filmem, takich jak autor czy widz, w odpowiedzi na wyzwania współczesności.
Książka nie tylko prowokuje do przemyśleń, ale też odkrywa przed czytelnikiem związki między rozwojem technologicznym a nowymi formami doświadczenia kulturowego, które kiedyś były nie do pomyślenia. Jest to nieoceniony podręcznik akademicki, który znajdzie zastosowanie na kierunkach humanistycznych takich jak kulturoznawstwo, historia sztuki, socjologia czy filozofia, a także zainteresuje szerokie grono odbiorców spoza świata nauki.
