Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kiedy ryby latają
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W swojej książce John Yokoyama opowiada niezwykłą historię o tym, jak Pike Place Fish, mała firma z problemami, przekształciła się w wzorcową organizację, stając się inspiracją dla korporacji takich jak Shell Oil Company czy Cattlemen’s Steakhouse. Przełomowym wydarzeniem było utworzenie wspólnej wizji, dzięki której Yokoyama i jego zespół zdecydowali się przeobrazić zwykłe stoisko rybne w uznaną na całym świecie firmę, przyczyniającą się do poprawy życia klientów, dostawców oraz wszystkich osób związanych z firmą.
John Yokoyama przedstawia tę przemianę w zrozumiały sposób, ukazując, jak można dać ludziom nadzieję na lepszą przyszłość i wprowadzić głębszy sens do ich codziennej pracy. Książka zachęca do przyjęcia filozofii życia i pracy, która stanowi alternatywę dla konsumpcjonizmu, oraz do uznania wartości każdego marzenia.
Zasady i strategie, które zapewniły sukces Yokoyamy, są użyteczne dla przedsiębiorców, menedżerów i sprzedawców, wszędzie tam, gdzie liczy się doskonała obsługa klienta, wysoka motywacja pracowników oraz przyjazna atmosfera w pracy. Skoro Pike Place Fish, działając w wymagającej branży, odniosła takie sukcesy bez inwestowania w reklamę, warto zastanowić się nad tym, jakie możliwości mogą pojawić się w twoim własnym biznesie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W swojej książce John Yokoyama opowiada niezwykłą historię o tym, jak Pike Place Fish, mała firma z problemami, przekształciła się w wzorcową organizację, stając się inspiracją dla korporacji takich jak Shell Oil Company czy Cattlemen’s Steakhouse. Przełomowym wydarzeniem było utworzenie wspólnej wizji, dzięki której Yokoyama i jego zespół zdecydowali się przeobrazić zwykłe stoisko rybne w uznaną na całym świecie firmę, przyczyniającą się do poprawy życia klientów, dostawców oraz wszystkich osób związanych z firmą.
John Yokoyama przedstawia tę przemianę w zrozumiały sposób, ukazując, jak można dać ludziom nadzieję na lepszą przyszłość i wprowadzić głębszy sens do ich codziennej pracy. Książka zachęca do przyjęcia filozofii życia i pracy, która stanowi alternatywę dla konsumpcjonizmu, oraz do uznania wartości każdego marzenia.
Zasady i strategie, które zapewniły sukces Yokoyamy, są użyteczne dla przedsiębiorców, menedżerów i sprzedawców, wszędzie tam, gdzie liczy się doskonała obsługa klienta, wysoka motywacja pracowników oraz przyjazna atmosfera w pracy. Skoro Pike Place Fish, działając w wymagającej branży, odniosła takie sukcesy bez inwestowania w reklamę, warto zastanowić się nad tym, jakie możliwości mogą pojawić się w twoim własnym biznesie.
