Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kataklizmy w mediach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dziennikarskich relacjach dotyczących klęsk żywiołowych niezwykle ważną rolę odgrywają symbole nadziei, które są rozumiane przez ludzi niezależnie od języka, którym się posługują. Przykładem mogą być gesty takie jak uniesiona w geście ciszy pięść ratownika, sygnalizująca potrzebę skupienia i pozwalająca usłyszeć głosy ocalałych spod gruzów. Telewizja często pokazuje momenty, jak radość psa, który na ruinach swojego domu słyszy głos właścicielki, na którą czekał. W pamięci zapisują się również obrazy, jak to słynne zdjęcie z pożarów w Australii, gdzie poparzona koala podaje swoją łapkę strażakowi, który poi ją wodą z butelki. Takie akty dobroci w obliczu strachu są niezwykle cenne w dziennikarskich narracjach o tragediach. Podczas kataklizmów dobra wiadomość jest zawsze cenna.
Analiza językowych i wizualnych elementów w relacjach z klęsk żywiołowych, obejmujących sześć kontynentów i przekazywanych przez zachodnie media: prasę, telewizję, radio oraz Internet, pozwala zrozumieć, które słowa i obrazy mogą skutecznie zmotywować do niesienia pomocy poszkodowanym. Jednocześnie jest to studium nad tym, jak niektóre elementy przekazu mogą prowadzić do emocjonalnego dystansu wobec tragedii osób dotkniętych katastrofą.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dziennikarskich relacjach dotyczących klęsk żywiołowych niezwykle ważną rolę odgrywają symbole nadziei, które są rozumiane przez ludzi niezależnie od języka, którym się posługują. Przykładem mogą być gesty takie jak uniesiona w geście ciszy pięść ratownika, sygnalizująca potrzebę skupienia i pozwalająca usłyszeć głosy ocalałych spod gruzów. Telewizja często pokazuje momenty, jak radość psa, który na ruinach swojego domu słyszy głos właścicielki, na którą czekał. W pamięci zapisują się również obrazy, jak to słynne zdjęcie z pożarów w Australii, gdzie poparzona koala podaje swoją łapkę strażakowi, który poi ją wodą z butelki. Takie akty dobroci w obliczu strachu są niezwykle cenne w dziennikarskich narracjach o tragediach. Podczas kataklizmów dobra wiadomość jest zawsze cenna.
Analiza językowych i wizualnych elementów w relacjach z klęsk żywiołowych, obejmujących sześć kontynentów i przekazywanych przez zachodnie media: prasę, telewizję, radio oraz Internet, pozwala zrozumieć, które słowa i obrazy mogą skutecznie zmotywować do niesienia pomocy poszkodowanym. Jednocześnie jest to studium nad tym, jak niektóre elementy przekazu mogą prowadzić do emocjonalnego dystansu wobec tragedii osób dotkniętych katastrofą.
