Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kalejdoskop ucznia. Informatyka. Klasa 2. Szkoła podstawowa +CD
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Kalejdoskop ucznia. Informatyka z CD do klasy 2" to fascynująca publikacja, która wprowadza uczniów w tematykę informatyki, ucząc ich pracy i zabawy z komputerem. Zestaw składa się z 30 inspirujących lekcji zaprojektowanych tak, by wspierać rozwój kreatywnego myślenia. Każda lekcja obejmuje część teoretyczną oraz praktyczne zadania, które uczniowie mogą realizować zarówno z podręcznikiem, jak i na załączonej płycie CD, co pomaga w trwałym przyswojeniu wiedzy.
Program obejmuje różnorodne zagadnienia, w tym obsługę edytora grafiki i tekstu z operacjami takimi jak zmiana rozmiaru, kopiowanie i usuwanie elementów. Uczniowie uczą się również, jak bezpiecznie poruszać się po internecie, a także jak efektywnie korzystać z kalkulatora podczas lekcji matematyki oraz przygotowywać prezentacje multimedialne. Ważnym elementem programu jest wprowadzenie do programowania, które rozwija zdolności analitycznego myślenia i pobudza wyobraźnię. Zagadki i łamigłówki pomagają zrozumieć podstawy algorytmyczne.
"To już wiem!" to quiz, który umożliwia uczniom sprawdzenie poziomu opanowania materiału, co jest cennym uzupełnieniem nauki. Opracowana w zgodzie z podstawą programową, książka nie tylko spełnia wymagania edukacyjne, ale również wzbogaca kompetencje medialne uczniów, takie jak wyszukiwanie i kreatywne używanie informacji.
Publikacja została zaprojektowana tak, aby ułatwić nauczanie. Teoria jest przedstawiona w sposób krok po kroku, a pomocne zrzuty ekranu wskazują kluczowe elementy, co upraszcza zrozumienie zadań. Ćwiczenia są uszeregowane według trudności, a lekcje z programowania stworzone są w taki sposób, że nawet nauczyciel bez specjalistycznej wiedzy może je z powodzeniem przeprowadzić.
Dołączona płyta jest ściśle powiązana z zeszytem ćwiczeń i oferuje ponad 100 różnorodnych zadań, w tym quizy, zagadki i gry. Ćwiczenia skonstruowane są tak, że zachęcają uczniów do wyzwań, niezależnie od tempa ich pracy, dzięki czemu każdy może uczyć się w swoim rytmie. Dla nauczycieli jest to nieocenione narzędzie, pozwalające indywidualizować pracę z klasą, co przyczynia się do lepszych wyników zarówno w informatyce, jak i innych przedmiotach, takich jak język polski czy matematyka. Quizy po I i II semestrze pozwalają szybko ocenić, w jakim stopniu uczniowie przyswoili wiedzę, co znacznie wspiera proces edukacyjny.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Kalejdoskop ucznia. Informatyka z CD do klasy 2" to fascynująca publikacja, która wprowadza uczniów w tematykę informatyki, ucząc ich pracy i zabawy z komputerem. Zestaw składa się z 30 inspirujących lekcji zaprojektowanych tak, by wspierać rozwój kreatywnego myślenia. Każda lekcja obejmuje część teoretyczną oraz praktyczne zadania, które uczniowie mogą realizować zarówno z podręcznikiem, jak i na załączonej płycie CD, co pomaga w trwałym przyswojeniu wiedzy.
Program obejmuje różnorodne zagadnienia, w tym obsługę edytora grafiki i tekstu z operacjami takimi jak zmiana rozmiaru, kopiowanie i usuwanie elementów. Uczniowie uczą się również, jak bezpiecznie poruszać się po internecie, a także jak efektywnie korzystać z kalkulatora podczas lekcji matematyki oraz przygotowywać prezentacje multimedialne. Ważnym elementem programu jest wprowadzenie do programowania, które rozwija zdolności analitycznego myślenia i pobudza wyobraźnię. Zagadki i łamigłówki pomagają zrozumieć podstawy algorytmyczne.
"To już wiem!" to quiz, który umożliwia uczniom sprawdzenie poziomu opanowania materiału, co jest cennym uzupełnieniem nauki. Opracowana w zgodzie z podstawą programową, książka nie tylko spełnia wymagania edukacyjne, ale również wzbogaca kompetencje medialne uczniów, takie jak wyszukiwanie i kreatywne używanie informacji.
Publikacja została zaprojektowana tak, aby ułatwić nauczanie. Teoria jest przedstawiona w sposób krok po kroku, a pomocne zrzuty ekranu wskazują kluczowe elementy, co upraszcza zrozumienie zadań. Ćwiczenia są uszeregowane według trudności, a lekcje z programowania stworzone są w taki sposób, że nawet nauczyciel bez specjalistycznej wiedzy może je z powodzeniem przeprowadzić.
Dołączona płyta jest ściśle powiązana z zeszytem ćwiczeń i oferuje ponad 100 różnorodnych zadań, w tym quizy, zagadki i gry. Ćwiczenia skonstruowane są tak, że zachęcają uczniów do wyzwań, niezależnie od tempa ich pracy, dzięki czemu każdy może uczyć się w swoim rytmie. Dla nauczycieli jest to nieocenione narzędzie, pozwalające indywidualizować pracę z klasą, co przyczynia się do lepszych wyników zarówno w informatyce, jak i innych przedmiotach, takich jak język polski czy matematyka. Quizy po I i II semestrze pozwalają szybko ocenić, w jakim stopniu uczniowie przyswoili wiedzę, co znacznie wspiera proces edukacyjny.
