Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kak raz. Język rosyjski. Podręcznik. Klasa 3. Liceum, technikum
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Seria podręczników została stworzona z myślą o uczniach liceum i technikum, którzy rozpoczynają naukę języka rosyjskiego od podstaw i nie planują zdawać matury z tego języka. Autorzy podręczników skupili się na realizacji treści edukacyjnych oraz rozwijaniu umiejętności wskazanych w nowej podstawie programowej z 2018 roku (wersja III.2.0.). Cała seria jest zgodna z wymogami tej podstawy, dążąc do osiągnięcia poziomu A2+.
Podręcznik trzeci z serii zawiera siedem rozdziałów. Opracowano go w oparciu o koncepcję dydaktyki komunikacyjnej, co oznacza, że nauczanie odbywa się poprzez przedstawianie języka w autentycznych sytuacjach komunikacyjnych. Dzięki temu uczniowie mogą realizować różnorodne cele komunikacyjne, odpowiednie do różnych sytuacji, co wspomaga efektywne przyswajanie języka rosyjskiego.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Seria podręczników została stworzona z myślą o uczniach liceum i technikum, którzy rozpoczynają naukę języka rosyjskiego od podstaw i nie planują zdawać matury z tego języka. Autorzy podręczników skupili się na realizacji treści edukacyjnych oraz rozwijaniu umiejętności wskazanych w nowej podstawie programowej z 2018 roku (wersja III.2.0.). Cała seria jest zgodna z wymogami tej podstawy, dążąc do osiągnięcia poziomu A2+.
Podręcznik trzeci z serii zawiera siedem rozdziałów. Opracowano go w oparciu o koncepcję dydaktyki komunikacyjnej, co oznacza, że nauczanie odbywa się poprzez przedstawianie języka w autentycznych sytuacjach komunikacyjnych. Dzięki temu uczniowie mogą realizować różnorodne cele komunikacyjne, odpowiednie do różnych sytuacji, co wspomaga efektywne przyswajanie języka rosyjskiego.
